Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@18:33:53 GMT

مجرد: انتظار نداشتم بهترین مدافع آسیا شوم

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۴۲۷۳

مجرد: انتظار نداشتم بهترین مدافع آسیا شوم

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: انتظار اینکه بهترین مدافع آسیا بشوم را نداشتم اما در هر بازی تلاش می‌کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر مجرد، بهترین مدافع روی تور مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در مورد کسب عنوان نخست این مسابقات اظهار داشت: برای ما، قهرمانی مهم بود و این مقام فردی با کمک همه اعضای تیم به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته انتظار اینکه بهترین مدافع آسیا بشوم را نداشتم اما در هر بازی تلاش می‌کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.

ملی‌پوش والیبال ایران ادامه داد: از اردیبهشت که اردوهایمان آغاز شد از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت جزئی شدم که زیر نظر دکتر افروزی و در مسابقات زیر نظر دکتر فرهادی کارهای درمانی خود را ادامه دادم. الان شرایطم خیلی بهتر شده و در حال انجام تمرینات هستم و فعلا مشکلی ندارم اما در طول مسابقات که فشار زیاد است باعث می‌شود بازیکن مصدوم شود.

مجرد افزود: در المپیک هم این مصدومیت را داشتم و می‌خواستم با همان مصدومیت بازی کنم چون وقتی لباس تیم ملی را می‌پوشم همه چیز از یادم می‌رود.

وی به رادیو ورزش گفت: بازیکنانی مثل سعید معروف و محمد موسوی برای ما جوان‌ترها الگو بودند اما متاسفانه قبل از رفتن به ژاپن یک سوءتفاهمی بر سر پیراهن موسوی رخ داد که تولیدی لباس شماره آن را به نام من زده بود.

بیشتر بخوانید:

۵ ایرانی در تیم رویایی والیبال آسیا

مجرد در ادامه گفت: قبل از مسابقات به من گفتند شماره شش را می‌خواهی یا ۱۵ که گفتم شماره من ۱۵ است که آن را ثبت هم کردند، اما تولیدی لباس اشتباه کرده بود. روز آخری که عازم ژاپن بودیم چون خیلی کار داشتم به یکی از بچه‌ها در هتل المپیک گفتم لباس‌هایم را جمع کند و همه را در چمدانم گذاشت و من آن را چک نکرده بودم. وقتی به ژاپن رسیدم آیدی کارت من با شماره ۱۵ صادر شده بود و وقتی متوجه شدم شماره من ۶ است با آقای یزدان‌پناه و آقای کارخانه نزد مسئول برگزاری مسابقات رفتیم که آیدی کارتم عوض شد.

مجرد ادامه داد: در ابتدا به مشکل خورده بودیم و می‌گفتند نمی‌توانید شماره را عوض کنید چون لیست دادید و امضا کردید. من شماره ۱۵ را دوست دارم و چند سال است که با این شماره بازی کردم. شماره ۶ برای آقای موسوی است و شماره‌هایی در تیم ملی است که مردم این عزیزان را با این شماره‌ها می‌شناسند. به همین دلیل با موسوی تماس گرفتم که اجازه داد در این مسابقات شماره ۶ را بپوشم. بیشتر از این بابت خوشحال شدم که به من گفت طوری بازی کن که انگار شماره ۶ دارد بازی می‌کند. آخر مسابقات توانستیم هم قهرمان شویم و هم مقام فردی بهترین مدافع را کسب کنم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان والیبال قهرمانی آسیا والیبال علی اصغر مجرد سید محمد موسوی بهترین مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد

 امین میرزازاده ملی پوش کشتی فرنگی روز گذشته در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار می‌شود، تماشاگر مسابقات بود.

او درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان به من تنها نیست متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنم.  

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که پنج خوزستانی مسافر المپیک هستند، گفت: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی کمک می‌کند.  

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید؟ تصریح کرد: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کس با ناامیدی به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردو‌ها از ۱۸ اردیبهشت اردو‌ها شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.  

این فرنگی‌کار سنگین‌وزن کشورمان درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، یادآور شد: اولین درخواست من این است بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان هم با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پاسخ به این سوال که حسن رنگرز اولین سال حضور خود را به عنوان مربی در المپیک خواهد داشت، نظر شما در این باره چیست؟، گفت: او شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن