Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@22:50:41 GMT

ارزش سهام عدالت در هفته اول پاییز

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۴۲۷۵

ارزش سهام عدالت در هفته اول پاییز

صراط:

هفته گذشته شاخص کل بورس ۱٫۰۵ درصد رشد را ثبت کرد و در آخرین روز معاملاتی در محدوده یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم هفته گذشته ۰٫۵۰ درصد منفی را داشت و در کانال ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس با وجود آنکه مثبت بود، اما بیشتر گروه‌های بورسی منفی شدند و افزایش قیمتی را ثبت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهام عدالت هم در روز‌های گذشته به دلیل روند نامتعادل بازار، با افت مواجه شد.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت هفته گذشته ۱۲ میلیون و ۳۶ هزار تومان شد و در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته هم به قیمت ۱۱ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان رسید و کانال ۱۲ میلیون تومان را از دست داد. هفته گذشته مجموعا سهام عدالت ۳٫۵ درصد افت را ثبت کرد.

بیشتر نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت هفته گذشته با افت قیمت همراه شدند. تنها نماد‌های پترو پالایشی با رشد قیمت و با روندی مثبت همراه شدند به نظر می‌رسد همین نماد‌ها از افت بیشتر سبد سهام عدالت جلوگیری کردند.

همچنین هفته گذشته رئیس سازمان بورس درباره تخصیص سهام عدالت به جاماندگان گفت: در این مرحله سازمان بورس دخالتی ندارد و تصمیم‌گیری در سطح حاکمیتی است و در سطح حاکمیتی تصمیم گرفته می‌شود که سهام عدالت جدید به چه شکلی و به چه کسانی تخصیص داده شود. پس از تصمیم‌گیری‌های نهایی و تخصیص سهام عدالت، بحث جاماندگان می‌تواند موضوع سازمان بورس باشد و به عنوان مجری عمل کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سهام عدالت بورس بازار سرمایه ارزش سهام عدالت صراط هفته گذشته سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد

شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

منبع: تجارت نیوز

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی