Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان با ارائه بازی های تحسین برانگیز و در رقابتی تاریخی در دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا با برتری برابر بنگلادش و اردن برای اولین بار راهی مرحله نهایی این مسابقات شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تمجید از عملکرد کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران نوشت: بهناز طاهرخانی، کاپیتان ایران و پیش روی تیمش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این بازیکن در برتری ۵ بر صفر مقابل بنگلادش توانست دو پنالتی را تبدیل به گل کند و اولین پنالتی ایران مقابل اردن را به تور دروازه این تیم برساند. طاهرخانی خود را به‌ عنوان یک رهبر واقعی در زمین و در لحظات بزرگ ثابت کرد تا به طلسم‌شکنی ایران کمک کند.

در ادامه این مطلب از این بانوی فوتبال کشورمان با عنوان یک کاپیتان و فرمانده حقیقی در زمین بازی یاد شده که در در لحظات سخت به تیمش کمک می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال فوتبال بانوان تیم ملی ایران فوتبال فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم

علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه کشورمان سومین گل فوتسال ایران مقابل تایلند را وارد دروازه میزبان جام ملت‌های آسیا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده و ایران سه بر یک از حریف خود پیش است.

در دقیقه ۲۷ این مسابقه شوت تمرین شده و کرنر ایران به شکل لاب برای علی اصغرحسن زاده و شلیک فوق العاده کاپیتان ایران به سوی دروازه سنوات، گل سوم تیم ملی را به ارمغان آورد تا ایران خیلی‌زود گل خورده‌اش را جبران کند.

کد خبر 748848

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان