Web Analytics Made Easy - Statcounter

خط حمله تیم فوتبال آلومینیوم با مهاجم خارجی تقویت خواهد شد.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از جدایی حامد پاکدل به مقصد پرسپولیس، در پست مهاجم نیاز به تقویت و خرید بازیکن گلزن دارد.

رسول خطیبی سرمربی این تیم پس از بازگشت به اراک در فهرستی که به مدیران باشگاه ارائه کرد نام ۶ مهاجم ایرانی و خارجی را مطرح کرده و از آنها خواسته حداقل ۲ گزینه را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین با توجه به شاغل بودن بیشتر مهاجمان مطرح ایرانی در باشگاه‌های دیگر و دستمزد‌های بالای آنها، احتمال جذب مهاجم خارجی بسیار بیشتر است. در فهرست مهاجمان خارجی مدنظر باشگاه آلومینیوم، گزینه‌هایی از قاره آفریقا و کشور فرانسه حضور دارند.

به تازگی شایعاتی در خصوص تمایل سبزپوشان به جذب گادوین منشا شنیده می‌شد که با اعلام یکی از مسئولان آلومینیوم جذب این بازیکن نیجریه‌ای احتمال پایینی دارد و بعید است نام او در لیست خطیبی بوده و برای جذب او اقدامی انجام شود.

بیشتر بخوانید: خطیبی: برای نیمه بالای جدول می‌جنگیم/ اول آسیا هستیم، اما امکانات تیم پانزدهم را هم نداریم

انتهای پیام/

برچسب ها: آلومینیوم اراک لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)