Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با تاکید سازمان لیگ بازیهای خانگی فجر شهید سپاسی به خارج از استان انتقال می یابد.

به گزارش پارس فوتبال، فجر سپاسی که پس از سال‌ها دوری از لیگ برتر ایران فصل گذشته با قهرمانی در لیگ یک جواز حضور در سطح اول فوتبال کشور را به دست آورده بود حالا با مشکلات زیادی رو به رو شده است که یکی از مهم‌ترین آنها نقص ورزشگاه‌های شیراز و مورد تایید نبودن آن برای انجام بازی‌های لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص باشگاه فجر شهید سپاسی در اطلاعیه‌ای نوشت:

به اطلاع عموم هواداران فهیم و با اخلاق باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز می رساند با توجه به اینکه این باشگاه با تلاش و سختی فراوان بعد از گذشت ٨سال توانست با قهرمانی لیگ یک فوتبال کشور مجوز صعود به لیگ برتر را کسب نماید و موجبات خوشحالی مردم این خطه از سرزمین پهناور اسلامی را فراهم سازد؛ ولیکن علی رغم تاکیدات و نامه های مکرر سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر نقص و نداشتن الزامات ورزشگاه حافظیه و ورزشگاه پارس و پیگیری های مداوم این باشگاه از اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان در خصوص رفع نواقص دو ورزشگاه مذکور متاسفانه تاکنون هیچ جواب و اقدام مثبتی صورت نپذیرفته است.

امروز١۴٠٠/٧/٨مجددا سازمان لیگ طی نامه ای اعلام نموده است در صورت عدم معرفی ورزشگاه جایگزین چه در داخل استان و چه در خارج از استان این مساله به منزله‌ی انصراف از رقابت ها محسوب می‌گردد.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی

با این حساب احتمالا فجر باید ورزشگاه دیگری را برای میزبانی خود انخاب کرده و آن را به سازمان لیگ اعلام نماید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ فجر شهید سپاسی لیگ برتر باشگاه فجر شهید سپاسی ورزشگاه حافظیه ورزشگاه پارس باشگاه فجر شهید سپاسی سازمان لیگ فجر شهید سپاسی لیگ برتر ورزشگاه پارس ورزشگاه حافظیه فجر شهید سپاسی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸