Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور گفت: قضات حتی المقدور برای محکومان قرارهای مناسب صادر و تا آنجا که لازم نیست قرار بازداشت صادر نکنند.

به گزارش ایرنا، محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در نشست قضایی دادسرای استان قزوین افزود: قضات دارای جایگاه شرعی، قانونی و اجتماعی هستند و کیفیت را نباید فدای کمیت کنند و در هر سمتی که هستند باید به مردم خدمت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تکریم ارباب رجوع را اولویت مهم دستگاه قضا دانست و بر لزوم نظارت و آموزش ضابطین تاکید کرد و یادآورشد: تحول در قوه قضاییه ایجاد نمی‌شود مگر اینکه بدنه این قوه به تحول اعتقاد داشته باشند و به آن عمل کند.

 منتظری با تاکید بر اینکه اشکالات را باید رفع کرد تا تحول ایجاد شود ، اظهار داشت: هنوز نتوانستیم روی ریل حقوق عامه قرار بگیریم، اما می‌توانیم برنامه ریزی و اولویت بندی کنیم.

به گفته وی ؛ قضاوت از مشکل‌ترین کارهاست و در حکومت اسلامی، زندگی قاضی باید تامین باشد تا بتواند به خوبی و بدون دغدغه قضاوت کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در این نشست با اشاره به کمبود نیروی انسانی، گفت: کمبود نیرو و فضای فیزیکی در دادسرای قزوین یکی از مشکلات استان است و امیدواریم در این دیدارها مرتفع شود.

محمد قاسمی افزود: مهم‌ترین معضل در استان قزوین معتادان متجاهر و سرقت‌های خرد است و در یک سال گذشته سرقت خرد ٢٢ درصد افزایش داشته است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است