Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در آئینی با حضور وزیر کشور استاندار جدید سمنان معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، در این آئین «سید محمدرضا هاشمی» به‌عنوان استاندار جدید سمنان معرفی شد.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات «علیرضا آشناگر» «سید محمدرضا هاشمی» از سوی وزیر کشور به‌عنوان استاندار جدید سمنان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقام‌های انتظامی و نظامی، مدیران کل، ائمه جمعه و جمعی از فعالان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان در تالار شهید مطهری شهر سمنان حضور داشتند.

روایت تصویری تسنیم از راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در اصفهانماجرای شعری که لبخند معروف "سردار سلیمانی" را رقم زد/ بیابانکی: به حافظ تفأل زدیم، با شعری عجیب پاسخ داد!+ گزارش تصویریگزارش تصویری آیین پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T و مراسم تقدیر از همکاران ایثارگر ایرانول

به گزارش تسنیم سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان پیش از این به‌عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد (از سال 1398 تاکنون)، سرپرست استانداری استان قم (در سال 1397) و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی این استان (در سال 1396)، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی (در سال 1392) فعالیت داشته است.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک