Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تازه ترین خبر‌های ورزشی استان قم به ورزش‌های همگانی و پینگ پنگ اختصاص دارد.

 آغاز مسابقات استانی ثبت رکورد از فردا

مسابقات ثبت رکورد به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگذاشت ۳۱۳ شهید ورزشکار قم در ۱۰ رشته ورزشی  با همکاری هیئت وزنه برداری و پرورش اندام استان و ستاد اجرایی فرمان امام برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد ورزشی فردا جمعه نهم مهرماه از ساعت ۸ صبح در ورزشگاه شهید حیدریان قم آغاز خواهد شد.

 در این مسابقات ورزشکاران طناب زنی، لیفت، حرکت اسکوات، حمل چمدان، تیراندازی با تفنگ بادی، بلندکردن کنده، پرش جفت، حمل کیسه شن و روپایی برای ثبت رکورد تازه با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 مسابقات در ۳ رده سنی مختلف برگزار خواهد شد و نونهالان زیر سال در ۲ دسته بالا و زیر ۳۰ کیلوگرم، نوجوانان زیر۱۸ سال در ۲ دسته مثبت و مفنی ۵۰ کیلوگرم و جوانان زیر ۲۳ سال در دو سته مثبت و مفنی ۷۰ کیلوگرم در قالب این مسابقات با یک دیگر رقابت خواهند کرد.

میزبانی قم از مسابقات پینگ پنگ

 براساس برنامه ریزی‌های فدارسیون پینگ‌پنگ ، استان قم طی روزهای ۹ و ۲۲مهرماه امسال  میزبان ۲ رویداد ملی پینگ‌پنگ در رده‌های سنی بزرگسالان و نوجوانان خواهد بود.

مسابقات بزرگسالان منطقه شش کشور با شرکت استان های قم مرکزی و همدان نخستین رویداد ملی این رشته ورزشی است که فردا نهم مهرماه  در قم برگزار می شود.

این رقابت ها صبح روز جمعه به مدت یک روز در سالن تنیس روی میز ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم با حضور ۳۰ ورزشگار آغاز می شود.

۴ ورزشکار برتر این رقابت ها برای حضور در مرحله نهایی کشور که ۲۶ و ۲۸ آبان ماه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

 برگزاری تور ملی رده سنی نوجوانان کشور دیگر رویدادی است که  ۲۲ مهر ماه امسال  به میزبانی هیئت تنیس استان قم برگزار خواهد شد.

 افراد برتر این مسابقات نیز برای حضور در تور ملی که در روزهای ۱۷ و ۱۹ آذرماه امسال در یکی از استانهای کشور ترتیب خواهد یافت، اعزام می شوند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی قم ثبت رکورد پینگ پنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان می باشد.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت ها حاضر می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور