Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس به دنبال احداث یک کمپ تمرینی است.

رئیس هیأت مدیره و سرپرست پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز پنجشنبه به همراه علی عطایی، معاون خود در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پس از بازدید از کلیه امکانات و قسمت‌های مختلف این مجموعه، در خصوص توسعه آن برنامه‌هایی را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجید صدری پس از بازدید از فضاهای مختلف ورزشگاه شهید کاظمی جهت توسعه و افزایش دو زمین تمرینی و یک کمپ کامل ورزشی با استفاده از فضاهای مجموعه، طرحی را مورد بررسی قرار دادند تا در آینده‌ای نزدیک توسط مدیریت باشگاه، مورد اقدام قرار گیرد.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها برترین های قرن با ابوالفضل جلالی: در خط حمله 30 چهره تابناک داریم؛ جعفر نامدار، نامدارترین داور است حذف اسپانسر استقلال در رونمایی از خرید جدید؛ آجورلو از کارگزار عبور کرد لواندوفسکی به رکورد پیروزی در 18 بازی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا رسید پیانیچ و لایک کردن پست مربوط به اخراج احتمالی کومان از بارسلونا مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!

در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی