Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف کرمی قهرمان اسبق تکواندو دنیا و عنوان دار المپیک به عنوان مدیر فنی تیم تکواندو پالایش نفت آبادان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، طبق اعلام امروز پنج شنبه(هشتم مهر ماه 1400) باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان، قرار است یوسف کرمی طی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی مردان کشور، در کنار کادر فنی تیم پالایش نفت حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی و رسانه ی باشگاه پالایش نفت در صدد است طی روزهای آتی و پس از حضور این پیشکسوت با اخلاق تکواندوی ایران، نشست خبری سرمربی و مدیر فنی تیم تکواندوی پالایش نفت را برگزار کند که زمان دقیق آن به اصحاب رسانه و ورزشی نویسان آبادان اطلاع داده خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یوسف کرمی لیگ برتر تکواندو پالایش نفت آبادان مدیر فنی تکواندو آبادان قهرمان دنیا پالایش نفت فنی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر