Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:52:48 GMT

ستاره والیبال آمریکا از تیم عبادی پور جدا شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۶۰۵۱

ستاره والیبال آمریکا از تیم عبادی پور جدا شد

تیلور ساندر ملی پوش والیبال آمریکا دیگر به تیم والیبال اسکرا بازنگشت تا این باشگاه برای فسخ قرارداد با او اقدام کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیلور ساندر ملی پوش آمریکایی اسکرا که یکی از ستاره های جهان والیبال و این تیم لهستانی شناخته می شود، علی رغم تمدید قرارداد به تمرینات این تیم باز نگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

باشگاه اسکرا پس از تمدید قرارداد با یکی از بهترین بازیکنان جهان اعلام کرد که ساندر در فصل آینده برای این باشگاه بازی می‌کند اما با وجود تمدید قرارداد، این ستاره آمریکایی در تمرینات تیم‌اش حاضر نشد تا روند قانونی فسخ قرار داد آغاز شود.

 

باشگاه اسکرا اعلام کرده که این بازیکن ۲۹ ساله پس از اتمام کارش با تیم ملی والیبال آمریکا در لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک توکیو تمایلی به بازگشت به لهستان را نداشت. باشگاه اسکرا اظهار کرده که به ساندر مهلتی برای بازگشت به این تیم را داده اما درخواست‌ها و یادآوری‌های باشگاه توسط ستاره آمریکا نادیده گرفته شد.

 

در جدیدترین بیانیه باشگاه اسکرا آمده است که این تیم رویه قانونی را برای فسخ قرارداد با ساندر آغاز کرده است و به زودی باشگاه نام جانشین این ستاره آمریکایی را اعلام می‌کند که به احتمال زیاد دیک کوی خواهد بود.

 

گفتنی است میلاد عبادی پور ملی پوش والیبال ایران در این فصل از رقابت‌ها برای اسکرا توپ خواهد زد.

والیبال تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور باشگاه اسکرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • شغل پرستاری ماهیت سخت و دشواری دارد
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)