Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران منچستریونایتد پس از عدم اخراج کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی، در دیدار برابر پاری سن ژرمن به انتقاد از یوفا پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن بلژیکی به دلیل خطای شدید روی ادریسا گی تنها کارت زرد دریافت کرد و این در حالی است که آرون ون بیساکا به دلیل خطایی مشابه با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ون بیساکای 23 ساله پس از خطا روی بازیکن یانگ بویز در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان که دو هفته قبل برگزار شد کارت قرمز دریافت کرده و از زمین بازی بیرون رفت تا در دیدار شب گذشته برابر ویارئال نیز غایب باشد.

اما دی بروین روی صحنه‌ای مشابه تنها کارت زرد دریافت کرد، هرچند کمک داور ویدیویی تصمیم اولیه کارلوس دل کرو گرانده، داور اول بازی، را بار دیگر مورد بررسی قرار داد و در نهایت آن را تایید کرد.

 

 

همین موضوع باعث شد تا بسیاری از هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی شدیدا به استانداردهای دوگانه یوفا اعتراض کنند. برخی از این اعتراض‌ها که در توییتر مطرح شده را در زیر می‌خوانیم:

«چرا دی بروین از زمین اخراج نشد؟»

«واقعا این خطا فرقی با خطای ون بیساکا داشت؟»

«چطور دی بروین به دلیل انجام خطایی کاملا مشابه با ون بیساکا کارت قرمز دریافت نکرد؟ چه ثباتی در این تصمیم‌ها وجود دارد؟»

«چطور دی بروین برای انجام چنین خطای از زمین اخراج نشد؟ چطور؟ تصمیم‌های کمک داور ویدیویی هیچ ثباتی ندارد! ون بیساکا برای تکلی مشابه اخراج شد و هیچ سوالی مطرح نشد. باورنکردنی است!»

اما عدم اخراج دی بروین از زمین بازی سودی برای این بازیکن و منچسترسیتی نداشت چرا که آنها در نهایت با نتیجه 0-2 از پاری سن ژرمن شکست خوردند. این نتیجه و پیروزی شوکه‌کننده کلوپ بروژ برابر لایپزیش باعث شد که آنها در رده سوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار بگیرند.

پاری سن ژرمن کوین دی بروین آرون ون بیساکا منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کوین دی بروین آرون ون بیساکا منچستر سیتی ون بیساکا دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»

به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!

به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.

پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901037

دیگر خبرها

  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه