Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه شب روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، مهران فاطمی در جریان این بازدید، با تعدادی از کارکنان و پرستاران این بیمارستان دیدار و در جریان مسائل و مشکلات این قشر قرار گرفت. 

در این بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی  و معاونان این دانشگاه استاندار یزد را همراهی کردند.

بیمارستان شهید صدوقی یزد با ۴۳ هزارمترمربع زیربنا در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار ساخته شد و در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این  بیمارستان که یکی از مراکز جامع درمانی در مرکز کشور است و بخش های تخصصی و فوق تخصصی چشم ، داخلی اعصاب ، اورتوپدی ، کودکان و نوزادان ، زنان و زایمان ، مراقبت های ویژه نوزادان ، گوش و حلق وبینی ، جراحی عمومی ، جراحی کودکان ، مراقبت های ویژه ICU، مراقبت های ویژه قلبی CCU ، گوارش ، غدد، نفرولوژی ، روماتولوژی ، خون و انکولوژی ، عفونی ، آندوسکوپی ، رادیولوژی ، ام آر آی ، سی تی اسکن ، پاتولوژی ، آزمایشگاه، اتاق های عمل ، کلینیک درد  و بخش اورژانس دارد و با ۳۶۰ تخت بستری  و  ۱۲ اتاق عمل  به بیماران خدمات ارائه می کند.

۱۴ بیمارستان دولتی استان زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی یزد فعالیت می کنند که در میان این مراکز درمانی بیمارستان شهید صدوقی بزرگترین مرکز درمانی جنوب شرق کشور است. 

مهران فاطمی پیش از ظهر امروز با حضور وزیر کشور به عنوان پانزدهمین استاندار یزد معرفی شد.

برچسب‌ها یزد دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یزد دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهید صدوقی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار