Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، میثم پاریزی شامگاه پنجشنبه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سازمان های مردم نهاد استان کرمان افزود: یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت سه میلیون نفری استان کرمان بین ۱۸ تا ۳۵ سال سن دارند.

وی با اشاره به فعالیت سمن های جوانان استان کرمان در موضوعات مختلفی از جمله اشتغال آسیب های اجتماعی، مسایل فرهنگی، مذهبی و کارهای پژوهشی اظهار داشت: هفت خانه جوان در کرمان در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریزی ادامه داد: سه خانه جوان استان کرمان پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی دارد که می تواند ظرفیت مناسبی برای شهرستان ها ایجاد کند، ضمن اینکه ۲ خانه جوان نیز در سال جاری کلنگ زنی شده است.

وی با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان از شب گذشته به شهرستان های استان کرمان تصریح کرد: بازدید از طرح های ورزشی، دیدار با ورزشکاران و زیارت بارگاه سپهبد شهید سلیمانی از جمله دلایل این سفر بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به پهناور بودن و ظرفیت های این استان در حوزه های مختلف بخصوص ورزش اشاره کرد و گفت: وزیر ورزش در ابتدای سفر اعلام کرد بزودی سفری به جنوب کرمان خواهیم داشت.

وی با اشاره به سرانه فضای ورزشی استان کرمان در شهرستان ها یادآور شد: به دنبال هدفمند کردند بودجه بنگاه‌های اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی آنها هستیم تا توسعه متوازن استان تحقق یابد.

وی افزود: ظرفیت ها و استعدادها را می توانیم زیر پوشش صنایع معادن ارتقا دهیم و مدال آوری بانوان کرمانی در رقابت های پارالمپیک موجب غرور مردم استان شد.

همچنین در این نشست سمن های جوانان استان کرمان خواسته ها و طرح‌های خود را در حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار کرمان ارائه کردند.

برچسب‌ها کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان سازمان های مردم نهاد کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان جوانان استان کرمان ورزش و جوانان وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا

کیومرث هاشمی به‌عنوان مهمان ویژه در دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب (شنبه هشتم اردیبهشت) در سفری کوتاه راهی بانکوک خواهد شد تا مهمان ویژه دیدار تیم ملی ایران برابر تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوش و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

گفتنی است دیدار فینال جام ملت‌های آسیا فردا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ بین ایران و تیم میزبان برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران ۱۲ قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 748416

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود