Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:42:43 GMT

مربی جدید شهر خودرو وارد ایران شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۶۳۸۳

مربی جدید شهر خودرو وارد ایران شد

دستیار اول محمدرضا مهاجری ساعتی پیش وارد تهران شد و به‌زودی به اردوی عنابی‌پوشان مشهدی اضافه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" هادی عقیلی مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران که پس از دوران فوتبالی‌اش، کلاس‌های مربیگری را در داخل و سپس خارج از ایران دنبال می‌کرد، برای لیگ بیست و یکم سمت مربیگری در تیم فوتبال شهر خودرو خراسان را پذیرفت تا در قامت دستیار اول محمدرضا مهاجری فعالیت کند و این‌گونه پا در عرصه مربیگری بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عقیلی که در خارج از ایران سکونت داشت، ساعتی پیش وارد تهران شد؛ او قرار است از شنبه به اردوی تیم فوتبال شهر خودرو اضافه شود و رسماً کار خود را به عنوان مربی در جمع عنابی‌پوشان مشهدی آغاز نماید.

 

گفتنی است که تیم فوتبال شهر خودرو قرار بود از هفتم مهرماه اردوی خود در تهران را آغاز کند که این اردو به تعویق افتاد و از شنبه 10 مهرماه به مدت یک هفته آغاز خواهد شد و قرار است شاگردان مهاجری در این اردو، چند مصاف تدارکاتی را انجام بدهند.

هادی عقیلی پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هادی عقیلی پدیده مشهد تیم فوتبال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان ۳۰ خرداد لغایت ۱۰ تیرماه به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد و تیم ملی دختران ایران خود را برای حضور قدرتمند در این رویداد آماده می کند. 
تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان با رومانی هلند و برزیل همگروه است و فدراسیون هدایت این تیم را برعهده نشمین شافعیان قرار داده است. 
شافعیان که سابقه هدایت تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در کارنامه دارد در آخرین حضورش در تیم ملی موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن با صعود به جمع چهار تیم پایانی، برای اولین بار سهمیه دختران هندبالیست در آوردگاه جهانی را کسب کند و اولین رشته‌ توپی بانوان ایران نام گیرد که به مسابقات قهرمانی جهان راه یافته است. اما در همان سال یعنی ۱۴۰۰ به یکباره شافعیان از تیم ملی بنا بر دلایل مختلف و گوناگون کنار رفت.

پس از اینکه نخستین اردوی تیم ملی جوانان در سال جدید به میزبانی تهران به پایان رسید حالا فدراسیون در نظر دارد تا اردوی مشترکی در سمنان برای تیم ملی بزرگسالان و جوانان برپا کند تا دختران بزرگسال نیز خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند.

این اردو مشترک با شرکت ۴۱ بازیکن اعم از ۲۰ بازیکن بزرگسال و ۲۱ بازیکن جوان از تاریخ  ۱۱ الی ۱۷ اردیبهشت ماه زیر نظر شافعیان برگزار شود. با توجه به اعلام لیست ۲۰ نفره فدراسیون برای اردوی بزرگسالان، نشمین شافعیان همزمان به عنوان مربی در کنار مریم فخری در تیم بزرگسالان مشغول فعالیت است.

البته نکته قابل توجه در رده جوانان و حضور شافعیان این است که او قرار است بدون دستیار و مربی ایرانی راهی مسابقات قهرمانی جوانان جهان شود. البته مهدی رهبری نیز به عنوان مشاور فنی یا مدیرفنی در اردوی اول کنار او قرار گرفت و حالا در لیست فدراسیون در اردو مشترک سمنان غایب است. مدیرتیم‌های ملی هندبال زنان یعنی مریم رضاییان سرپرست تیم ملی در این اردو است.

شافعیان پس از بازگشت به "ورزش سه" گفت: "از اعتماد رئیس فدراسیون تشکر میکنم. خوشحالم که باز هم افتخار حضور در تیم ملی را دارم. طی این مدت از هندبال به دور نبودم و همیشه پیگیر مسابقات و اردوها بودم."

دیگر خبرها

  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟