Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس به شایعه انتخاب اسپانسر مشترک با استقلال واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سیدمجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه انتخاب اسپانسر مشترک با یک باشگاه دیگر، گفت: در جلسه‌ مشترکی که با وزیر ورزش و مسئولان باشگاه استقلال داشتیم، قرار شد یکسری راهکارهای اقتصادی که می‌تواند برای هر دو باشگاه در سطح ملی درآمدزا باشد، بین ما و باشگاه استقلال برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ ادامه داد:  قطعا با حمایت سجادی این موضوع می‌تواند اتفاق خوبی برای دو تیم به لحاظ اقتصادی باشد. برخی می‌گویند قرار است از اسپانسر مشترک استفاده شود که باید بگویم اینطور نیست. ما فقط در برخی برنامه‌های اقتصادی می‌توانیم یکسری فعالیت‌ها را پیش ببریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: از سوی دیگر، امور مربوط به مزایده در حال برگزاری است و امکان دارد در این مزایده، شرکتی برنده شود که اسپانسرینگ باشگاه دیگری را برعهده دارد. در این خصوص هیچ منع قانونی نداریم که یک کارگزار نتواند از دو باشگاه حمایت مالی کند.ا

صدری خاطر نشان کرد: اتفاقا وزیر محترم ورزش و جوانان هم از این موضوع حمایت کردند و همین که وی چنین جلسه‌ای را ترتیب دادند، نشان می‌دهد که نظرش روی رشد اقتصادی هر دو باشگاه مثبت است و با اینکه از باشگاه خاصی جانبداری نمی‌کند، اما به دنبال راهکاری برای پیشرفت مالی استقلال و پرسپولیس است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس مجید صدری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس اسپانسر مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس