Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز با حضور نماینده مردم شهرستان‌های باغملک، ایذه و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر نجاتی پور فرماندار، امام جمعه باغملک، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان باغملک، ۵ پروژه بهداشتی و درمانی  شامل خانه‌های بهداشت کلگه، منگنان، دره بنیاب و مراکز جامع خدمات سلامت روستایی سرآسیاب و واجل با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تشکر از زحمات و حمایت‌های نماینده مردم شهرستان‌های باغملک، ایذه و دزپارت در مجلس شورای اسلامی ورئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جهت تامین اعتبار و شروع به کار این پروژه‌ها افزود: این حمایت‌ها نقش بسزایی در افزایش کمیت و کیفیت خدمات بهداشتی به مردم شریف این مناطق خواهد داشت.

جاودان زاده محل تامین اعتبار این پروژه‌ها را از کمک‌های وزارت نفت و منابع داخلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد و اظهار داشت: قرارداد و تحویل زمین به پیمانکاران این پروژه‌ها منعقد شده است و طبق مدت زمان قرارداد‌های منعقد شده انتظار می‌رود، پیمانکاران این پروژه‌ها را در زمان مقرر جهت بهره برداری، تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک به عنوان بهره بردار نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان و زحمات کلیه ارکان دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: با حمایت‌های مردم شهرستان‌های باغملک، ایذه و دزپارت در مجلس شورای اسلامی و نگاه توسعه گرایانه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اهواز شاهد توسعه بیش از پیش زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان باغملک باشیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان کلنگ زنی پروژه دانشگاه علوم پزشکی بهداشت و درمان شورای اسلامی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو 100  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند