Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به روابط و مناسبات دوستانه با کشورهای همسایه اهمیت ویژه‌ای قائل است، گفت: در دولت جدید نیز همسایگان برای ما دارای اولویت هستند و توسعه روابط دوستانه با آنها تداوم می‌یابد.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی پنجشنبه شب در حاشیه آیین معارفه استاندار جدید اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ما با همه کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان همواره اعلام دوستی کرده‌ایم، ما همواره همسایگان خود را به همکاری و گفت وگو دعوت کرده‌ایم و این سیاست همیشگی جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آغوش ما برای همکاری و گسترش مناسبات با کشورهای همسایه باز است و دولت و ملت ایران مصمم به داشتن روابط دوستانه با آنها است.

وحیدی در پاسخ به سئوالی درباره مسایل پیش آمده با جمهوری آذربایجان گفت: اگر مسایل و سوء تفاهمی وجود داشته باشد از مجاری دیپلماتیک رفع خواهد شد و وزارت امور خارجه پیگیر موضوع است.

وزیر کشور همچنین درباره بازگشت زائران اربعین نیز گفت: زائران چه از طریق هوایی و زمینی در حال بازگشت به کشور هستند و خوشبختانه تاکنون گزارشی از بروز حوادث برای زائران واصل نشده است.

وحیدی همچنین استان اردبیل را دارای ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی و فرهنگی ذکر کرد و گفت: باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شده و برنامه‌های توسعه‌ای استان همچنان به سرعت تداوم یابد.

وی بیان کرد: استان اردبیل نیاز به کار بیشتر دارد و انتظار ما از استاندار جدید نیز تلاش وافر برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و پیشرفت استان است.

وی با تقدیر از زحمات اکبر بهنامجو استاندار پیشین اردبیل، بیان کرد: سید حامد عاملی استاندار جدید اردبیل جوان ارزشمند،پرکار و از فرزندان این استان است و می‌تواند شعارهای دولت مردمی را تحقق بخشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: احمد وحیدی وزیرکشور آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

 در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران