Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران باقری لنکرانی در این پیام که نسخه‌ای از آن شامگاه پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، تصریح کرد: درگذشت برادر ارزشمند و پزشک انقلابی و متعهد و مدیر لایق و جهادی مرحوم دکتر طریقت منفرد را به خانواده محترم ایشان و همه همکاران و همسنگران این برادر مومن و پرتلاش تسلیت عرض می‌کنم.
وزیر بهداشت دولت نهم در این پیام افزوده است: دکتر طریقت با اینکه از خانواده ای متمول بود اما با زحمت بسیار و با درآمدی که از شاگردی مترو در آلمان کسب می کرد در سالهای قبل از انقلاب اسلامی در آلمان غربی آن زمان ، درس خواند و به مراتب بالای تخصص رسید و در این راه آنقدر پیشرفت که بلافاصله به استخدام دانشگاه در آلمان درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پیام می‌افزاید: ایمان سرشار او و دلبستگی بی حد او به امام رضوان الله تعالی علیه و  انقلاب اسلامی  ، او را از موقعیت های جذابی که در آلمان داشت رهانید و به ایران اسلامی بازگردانید و در همه صحنه های انقلاب اسلامی از جنگ تا پس از با مجاهدتی خستگی ناپذیر ورویکردی عدالت محور و علاج جویانه به خدمت به محرومین پرداخت .

کامران باقری لنکرانی 


باقری لنکرانی ادامه داد: تلاشهای مرحوم دکتر طریقت منفرد در  اصلاح ساختار ساختار تامین اجتماعی و استیفای حقوق کارگران ، طراحی مدل خدمت به مددجویان کمیته امداد و اجرای عملیاتی نظام ارجاع ، در مبارزه با فساد ، در اصلاح و تنقیح قوانین  نظام سلامت و بالاخره در ترویج طب ایرانی کارنامه ای پرافتخار برای او در خدمت به انقلاب اسلامی رقم زده که اینها تنها شمه ای ازآن همه تلاش است .
در بخش دیگری از این پیام آمده است: دکتر طریقت مرد دوربین و چاپلوسی نبود؛ او هر جا باری را در دفاع از انقلاب و محرومین  بر زمین میدید متواضعانه بر کمر میگرفت و درگذشت نابهنگام او نیز در همین راه بود.

محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم که چندی پیش بر اثر سقوط از ارتفاع دچار حادثه شده بود و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، امروز پنج شنبه ۸ مهرماه درگذشت.
به گزارش ایرنا، طریقت منفرد زاده سال ۱۳۲۵ در تهران و چشم‌پزشک ایرانی است که در دولت دهم حدود ۶ ماه سکاندار وزارت بهداشت بود؛ وی چندی پیش بر اثر سقوط در چاله آسانسور یک ساختمان نیمه کاره که قرار است مرکز طب سنتی شود دچار حادثه شد و مدتی در بیمارستان خاتم بستری بود تا اینکه سرانجام امروز جان باخت.
مرحوم طریقت منفرد همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی از سال ۱۳۶۵ و مسئول علمی بخش چشم‌پزشکی مرکز آموزشی درمانی امام حسین (ع) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۷ بود که از سوابق علمی و آموزشی او به شمار می‌رفت.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فارس دانشگاه علوم پزشکی پیام تسلیت شیراز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی پیام تسلیت دانشگاه علوم پزشکی پیام تسلیت شیراز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فارس انقلاب اسلامی باقری لنکرانی طریقت منفرد دکتر طریقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مرحوم نصراللهی نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب

تصاویری از مرحوم سید اسماعیل نصراللهی، نخبه مازندرانی، رتبه ۲۵ کنکور سراسری ۱۴۰۲ رشته علوم انسانی و مرحوم دکتر سید احمد نصراللهی (جراح دندانپزشک) پدر وی در دیدار سال گذشته نخبگان با رهبر انقلاب منتشر شد.

مرحوم نصراللهی به همراه پدرش روز جمعه در حادثه تاسف‌بار گازگرفتگی در منزل مسکونی خود در روستای پاجی از توابع بخش دودانگه شهرستان ساری جان باختند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • تصاویری از مرحوم نصراللهی نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • امام جعفر صادق (ع) بشریت را به سوی علم و دانش رهنمون ساخت
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی