Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع گفت: راهبرد قطعی این وزارتخانه تعامل همه‌جانبه و هم‌افزا با تمامی سازمان‌های نیروهای مسلح است.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شورای راهبردی وزارت دفاع با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهادت فرماندهان عالیقدر نیروهای مسلح، شهیدان سرافراز سرلشکر نامجو، سرلشکر فکوری، سرلشکر فلاحی و سرداران شهید جهان آرا و یوسف کلاهدوز در هفتم مهرماه سال ۶۰ در بازگشت از عملیات غرور آفرین ثامن‌الائمه (ع) و شکست حصر آبادان را گرامی داشت و اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، ستاره‌ای درخشان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است که ملت بزرگ‌مان توانست با دستان خالی و با انگیزه‌های الهی و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل عظیم‌الشأن در مقابل اردوگاه غرب و شرق ایستادگی کرده و اجازه ندهد یک وجب از خاک این سرزمین مقدس به اشغال متجاوزین و بدخواهان درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همگان واجب است تا دستاوردهای گران‌سنگ دفاع مقدس را به بهترین شکل پاس داشته و این گنجینه‌های گرانقدر را برای بهره‌مندی همه نسل‌ها، به آیندگان بسپاریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تبعیت‌پذیری از فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، نظم و انضباط در برنامه‌ها و صداقت و اخلاص در اجرای مأموریت‌ها را سه شاخصه اصلی و مورد انتظار خود دانست و خاطرنشان کرد: از آن جایی که وزارت دفاع به عنوان یک سرمایه ملی نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقا قدرت دفاعی نیروهای مسلح کشور عزیزمان دارد، شایسته است تمامی سازمان‌های صنعتی و خدماتی وزارت دفاع با هماهنگی، هم‌گرایی و یک‌پارچگی و با وحدت فرماندهی به سمت اهداف بلند و متعالی خود حرکت کند.

امیر سرتیپ آشتیانی وزارت دفاع را دارای ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فراوان در جهت کمک به توسعه و پیشرفت کشور دانست و تاکید کرد: وزارت دفاع در راستای اجرای دقیق منویات فرمانده معظم کل قوا، خود را موظف به حرکت در چارچوب برنامه‌ها و اولویت‌های تعریف شده و اجرای تام و کامل وظایف ذاتی و قانونی می‌داند.

وی راهبرد قطعی وزارت دفاع را در تولید و مهندسی قدرت دفاعی و استحکام‌بخشی به امنیت پایدار، تعامل همه‌جانبه و هم‌افزا با تمامی سازمان‌های لشکری و کشوری و هماهنگی کامل با ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان ستاد تخصصی و عالی فرمانده معظم کل قوا دانست و تاکید کرد: ارتقا دفاع و امنیت نظام در صدر اولویت‌ها قرار دارد و همچنین واگذاری مسئولیت‌ها در نظام اسلامی توفیق بزرگ و الهی است و ان‌شاءالله با اتحاد، برادری و همدلی، بتوانیم این امانت الهی را با جدیت، تلاش خستگی‌ناپذیر تا تحقق آرمان‌های والای امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی حفظ نمائیم.

‌منبع: مهر

کد خبر 525822

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیاسی وزارت دفاع وزیر دفاع وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروهای مسلح وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین