Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فردین رابط هافبک وسط جوان آبی های پایتخت است که بعد از حضور کوتاه مدت در نفت مسجدسلیمان دوباره به استقلال برگشته و در تمرینات این تیم حضور دارد.

رابط ۲۱ ساله در نیم فصل لیگ بیستم به خاطر آنکه بازی زیادی به او نمی رسید، تصمیم گرفت به صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان برود. او اما بعد از پایان قرارداد قرضی اش دوباره به استقلال برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابط اگرچه این  روزها در تمرینات استقلال حضوری فعال دارد، اما بازهم احتمال اینکه بازی زیادی در طول فصل پیش رو به او نرسد، وجود دارد. با توجه به حضور هافبک های پرتعداد در استقلال رابط بدش نمی آید بازهم به صورت قرضی از استقلال جدا شود.

این بازیکن در این خصوص صحبت هایی را با فرهاد مجیدی و مسئولان باشگاه داشته اما آینده اش هنوز نامشخص است. از قرارداد رابط با استقلال ۲ سال دیگر باقی مانده و با توجه به شرایط موجود بعید نیست این بازیکن جوان بار دیگر به صورت قرضی به تیم دیگری برود و شاهد جدایی موقتی اش از استقلال باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به نقل از تسنیم استقلال از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902980

دیگر خبرها

  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست