Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – «گوران یرکوویچ» که سابقه قهرمانی با استقلال در حام حذفی را در کارنامه خود دارد، با انتشار پستی خبر از خداحافظی خود از دنیای فوتبال حرفه‌ای داد.

یرکوویچ که پانصدمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر را با گلزنی مقابل داماش گیلان به نام خود ثبت کرده بود و پس از آن با به ثمر رساندن ۲ گل در جام باشگاه‌های آسیا مقابل الریان قطر و نسف قارشی ازبکستان جای خود را در دل هواداران استقلال باز کرده بود در ۳۴سالگی و در حالی که سال گذشته با بوریرام تایلند قهرمان لیگ این کشور شده بود، از به دنیای فوتبالی خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدتی هم با لباس سیاه‌جامگان مشهد به میدان رفت و با به ثمر رساندن ۵گل نقش مهمی در بقای تیم مشهدی در لیگ برتر ۹۶-۹۵ داشت.

این مهاجم صربستانی که اصلیتی فرانسوی دارد اعلام کرده به زودی در کلاس‌های مربیگری شرکت خواهد کرد و وارد عرصه مربیگری خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه گوران یرکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902126

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • گلر استقلال محبوب ماند