Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کوبا از دولت بایدن درخواست کرده است تا تحریم‌های ظالمانه علیه کشورش را لغو کند.

خبرگزاری میزان - برونو رودریگز در مصاحبه خود با شبکه ام اس ان بی سی با بیان اینکه تداوم یافتن تحریم‌ها ظالمانه در دوران همه گیری ویروس کرونا علیه کوبا اشتباهی وحشتناک است، از دولت بایدن خواست تا تحریم‌هایی را که علیه کشورش در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ اعمال شده بود، لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کوبا ادامه داد: این موضوع تاسف بار است که بایدن رییس جمهور جدید آمریکا نتوانسته سیاست خود را در قبال کوبا که به طور معمول می‌تواند متفاوت از سیاست دولت قبلی آمریکا باشد؛ اجرا کند.
وی گفت: سیاست ایالات متحده بمنظور هموار کردن رابط با کوبا در زمان باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا این موضوع را نشان داده است که شاید با وجود اختلافات سیاسی عمیق بین دولت ها، روابط متفاوتی میان دو کشور بوجود آید.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود بیش از ۲۰۰ محدودیت برای کوبا وضع کرد و آن را به فهرست کشور‌های حامی تروریسم اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: سندرم هاوانا چیست؟


انتهای پیام/

 

برچسب ها: کوبا بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کوبا بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از اعضای حزب دموکرات از رئیس‌جمهور آمریکا خواستند تا مانع حمله رژیم صهیونیستی به رفح شود.

پایگاه خبری الجزیره بامداد پنجشنبه گزارش داد که ۵۷ نماینده حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با امضای نامه‌ای از بایدن خواستند هر اقدامی را برای منصرف کردن نتانیاهو از حمله همه جانبه به رفح انجام دهد.

نمایندگان دموکرات در کنگره آمریکا در پیامی به جو بایدن نگرانی خود را نسبت به حمله به شهر رفح که بیش از یک میلیون آواره در آن هستند و فاجعه انسانی ناشی از آن ابراز کردند.

آنها همچنین از دولت آمریکا خواستند تمامی ابزارهای در اختیار خود را برای این تضمین به کار بگیرد که همه استفاده‌کنندگان از کمک‌های آمریکایی باید به قوانین بین‌المللی و بشردوستانه پایبند باشند.

کد خبر 6094788

دیگر خبرها

  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای جلوگیری از حمله به رفح
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح