Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از قشم، علی درویش‌پور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این آئین، آتش‌نشانان را قهرمانانی نامید که در اوج استیصال و درماندگی هم‌وطنانان آسیب‌دیده، راهی برای نجات آنها پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم کشورمان به‌خصوص مردم جزیره قشم همیشه قدردان خدمات ارزشمند آتش‌نشانان بوده و هستند، افزود: آتش‌نشانان منطقه آزاد قشم به‌خاطر احساس مسؤولیت، مهربانی و هوشمندی‌شان شایسته و لایق بهترین تجلیل‌ها و قدردانی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درویش‌پور با تاکید بر اینکه آتش‌نشانان منطقه آزاد قشم باید از هر نظر آماده و مجهز باشند، تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم براساس وظایف ذاتی و مأموریت قانونی خود مؤظف است امکانات و ابزارهای لازم را برای این عزیزان فراهم کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ضرورت آمادگی و چابکی آتش‌نشان برای مقابله با هرگونه حوادث غیر مترقبه از مدیر و پرسنل واحد اتش نشانی و خدمات ایمنی منطقه آزاد قشم خواست با اقتدار و شجاعت وظایف خود را انجام دهند.

بر اساس این گزارش در آغاز این آئین، نجم‌الدین فریدونی رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی منطقه آزاد قشم با ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات این واحد در طول شش ماهه اول سال 1400  از ثبت افزون بر 547 مورد حادثه در طول این مدت در قشم خبر داد و ضمن تاکید بر سخت و دشوار بودن کار آتش‌نشانان خواستار رسیدگی به نیازها و کاستی‌های شغلی آنها شد.

گفتنی است در پایان این آئین که به‌مناسبت هفتم مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی برگزار شد، لوح تقدیر و هدایایی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم توسط رئیس هیأت مدیره و  مدیرعامل، معاونان و مدیران این سازمان به آتش‌نشانان برگزیده اهدا شد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: قشم آتش نشانی ایمنی آتش نشانان سازمان منطقه آزاد قشم آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر