Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن شلوغ، مهدهای کودک نیز تعطیل شدند، دیگر صدایی از بازی بچه ها در مهدهای کودک شنیده نمی شد، کودکانی که بیشتر از هر زمان نیاز به تفریح و بازی داشتند اما ویروس کرونا بی رحم تر از آن بود که اجازه دهد کودکان کنار هم جمع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشایی مهدهای کودک با تغییر رنگ بندی نقشه کرونایی استان

مربی یکی از مهدهای کودک شهرستان بیرجند گفت: با شیوع ویروس کرونا شرایط کاملا فرق کرده است اکنون برای حضور کودکان در تجمعات از جمله مهدهای کودک باید نکات بهداشتی رعایت شوند.

او با اشاره به اینکه فضای مهدهای کودک کوچک و شلوغ است افزود: برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی تهویه مناسب در اتاق ها نصب شده و همچنین روزانه دو نوبت اتاق ها ضدعفونی می شوند.

او با اشاره به اینکه به دنبال خروج استان از وضعیت قرمز کرونایی و کاهش آمار مبتلایان به کرونا آموزش حضوری در مهدهای کودک از سر گرفته شده است ادامه داد: اکنون بیشتر والدین و مربیان مهدهای کودک که بیشترین ارتباط را با بچه ها دارند نیز واکسن کرونا دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید

کرونا و هیاهوی مهد‌های بی کودک/ از خانه نشینی مربیان تا ضرر میلیاردی مهد‌ها

زمان حضور کودکان در مهدهای کودک کمتر شده است

با شیوع ویروس کرونا ظرفیت پذیرش و مدت زمان حضور کودکان در مهدهای کودک کمتر شده است.
یکی از مربیان مهدکودک اظهار کرد: قبلا بچه ها کنار هم کار دستی درست می کردند اما اکنون هر فرد جداگانه تکالیف خود را انجام می دهد‌.
او بیان کرد: با بازگشایی مجدد مهدهای کودک اگر چه دغدغه بسیاری از والدین به ویژه والدین شاغل کمتر شده است اما همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مکان ها برای حفظ سلامتی کودکان و خانواده هایشان امری ضروری است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدهای کودک کرونا ویروس رعایت نکات بهداشتی مهدهای کودک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد