Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از اتفاقات جالب و کم سابقه در لیگ برتر کشتی آزاد امسال، حضور تیمی با سرمربیگری حسن رحیمی قهرمان اسبق جهان است که کشتی گیران این تیم هیچ مبلغی را برای حضور در مسابقات دریافت نمی‌کنند.

در همین راستا حسن رحیمی با تأیید سرمربیگری تیم مقاومت تهران در لیگ برتر کشتی آزاد و با اشاره به نحوه جذب کشتی گیران این تیم به خبرنگار مهر گفت: ما طبق برنامه ریزی های انجام شده تصمیم گرفتیم تیمی را در لیگ امسال داشته باشیم که از کشتی گیران پشت خط مانده و مستعد تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل بسیاری از نفرات ما جزو کسانی هستند که فرصت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی در ترکیب تیم ملی را نداشتند.

وی در واکنش به این خبر که گفته شده تیم مقاومت تهران هیچ قرارداد مالی با کشتی‌گیران خود ثبت نکرده، گفت: این موضوع کاملاً درست است و ما قرارداد مالی با هیچ کدام از کشتی گیران خود نداریم. البته این موضوع شامل مربیان هم می‌شود و آنها هم هیچ مبلغی بابت حضور در لیگ نمی‌گیرند، چرا که هدف و برنامه ما تقویت توان فنی بچه‌های تیم است.

رحیمی در پایان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی حضور در لیگ برتر کشتی چندی پیش به برخی آزادکاران جوان و آینده دار پیشنهاد دادیم که اگر علاقه به حضور در لیگ را با شرایط مذکور دارند، اعلام حضور کنند. در همین راستا تعدادی از کشتی‌گیران در ترکیب تیم ما قرار گرفتند که البته برخی از آنها چهره شناخته شده‌ای نیستند، اما برخی دیگر سابقه حضور در تیم ملی جوانان و امیدها را دارند.

رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال ۱۴۰۰ جام یادگار امام (ره) بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ و از اواخر مهرماه آغاز خواهد شد.

کد خبر 5315926 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن رحیمی کشتی آزاد لیگ کشتی تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال جام جهانی فوتسال فوتسال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی فوتسال قزاقستان تنیس روی میز مصطفی آجورلو جام جهانی 2021 فوتسال مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر کشتی کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز در شرایطی که با ترکیبی کاملا جوان مقابل مس رفسنجان در جان حذفی به میدان رفت، توانست بازی را به 120 دقیقه بکشاند و در نهایت ضربات پنالتی این تیم را بازنده کرد.

یکی از بازیکنان جوان پیکان که چند هفته‌ای است در لیگ برتر هم در ترکیب تیمش بازی می‌کند، توانسته خوش بدرخشد، ابوالفضل زمانی است. بازیکنی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم محسوب می‌شود.

زمانی امروز در ترکیب پیکان مقابل مس به میدان رفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. او تک گل تیمش را در مصاف حساس جام حذفی به ثمر رساند، اما مهم‌تر از این مساله رکوردی است که این بازیکن در دوندگی به جا گذاشته است.

بر اساس آمار GPS باشگاه پیکان، ابوالفضل زمانی بیشتر از 17 کیلومتر در طول 120 دقیقه دوندگی داشته تا یک رکورد ویژه را ثبت کند. رکوردی که می‌تواند در جهان هم قابل قبول باشد و اتفاق خوبی برای او و کادرفنی پیکان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم