Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:54:58 GMT

فرماندار: زلزله گناوه سه مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۷۶۵۱

فرماندار: زلزله گناوه سه مصدوم داشت

غلامرضا مهرجو روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این مصدومان پس از وقوع زلزله در بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان تحت  معاینه و مداوا قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: یکی از مصدومان زن باردار است که  بر اثر وقوع زلزله دچار ترس شده بود و در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفت.

مهرجو بیان کرد: ۲ مصدوم دیگر اهل دو روستای این شهرستان بودند که یکی از آنها بر اثر افتادن از تخت‌خواب  دچار شکستگی پا شد و مصدوم دیگر از ناحیه دست دچار بریدگی و جراحت ناشی از شکستن شیشه منزل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: تعدادی از اهالی روستاهای نزدیک کانون زمین لرزه در تماس تلفنی اعلام کردند  منازل‌شان دچار ترک خوردگی شده است.

فرماندارگناوه افزود: تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند و در حال بررسی وضعیت این مناطق هستند.

وی اظهارداشت:  وقوع زمین لرزه بامداد جمعه در این شهرستان موجب ترس و وحشت شدید مردم شد اما تلفات جانی و تخریب منازل و خسارت حادی در برنداشته است.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۲ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه و ۲۱ ثانیه بامداد امروز (جمعه) بندر گناوه در استان بوشهر را تکان داد.

براساس گزارش مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کانون آن در موقعیت ۲۹.۷۵ عرض شمالی و ۵۰.۴۹ طول شرقی ثبت شده است.

همچنین زلزله دیگری  به بزرگی ۴.۵ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۶ و ۳ دقیقه و ۲۲ ثانیه امروز (جمعه) بندر گناوه را در استان بوشهر  لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کانون آن در موقعیت ۲۹.۸۱ عرض شمالی و ۵۰.۵۸ طول شرقی ثبت شده است.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر غلامرضا مهرجو گناوه خسارت مالی زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر غلامرضا مهرجو گناوه بوشهر غلامرضا مهرجو گناوه خسارت مالی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان؛ اداره کل هواشناسی لرستان امروز دوازدهم اردیبهشت در اطلاعیه‌ای در خصوص تحلیل شرایط جوی استان، اعلام‌ کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا روز شنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی بر روی جو منطقه می‌باشیم. 

در این مدت علاوه بر افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید لحظه‌ای در همه نقاط استان رگبار باران، رعد و برق، در برخی نقاط رگبار تگرگ، احتمال وقوع صاعقه پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است پتانسیل بارشی در روز‌های چهارشنبه و جمعه نمود بهتری خواهد داشت و تمرکز بارش‌ها این سامانه غالبا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب می‌باشد. 

پیرو هشدار‌های صادره (زرد و نارنجی) و نیز بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در سطح منطقه وقوع مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد، آبگرفتگی معابر و ایجاد رواناب، سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب روخانه‌های فصلی و خشکه رود‌ها، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی، احتمال نفوذ غبار  انتظار می‌رود؛ لذا توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی در دستور کار قرار گیرد.

از نظر نوسانات دمایی، از امروز تا روز جمعه شاهد کاهش دما‌های روزانه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت