Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@09:09:45 GMT

خودکشی ۵۸۰ تروریست آمریکایی در سال ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۷۷۱۵

خودکشی ۵۸۰ تروریست آمریکایی در سال ۲۰۲۰

۵۸۰ سرباز ارتش آمریکا در سال ۲۰۲۰ خودکشی کردند. این به معنای افزایش میانگین خودکشی در بین سربازان تا ۴۱.۴ درصد در عرض ۵ سال است.

به گزارش مشرق، ۵۸۰ سرباز ارتش آمریکا (تروریست های سنتکام) در سال ۲۰۲۰ خودکشی کرده اند. این به معنای افزایش میانگین خودکشی در بین سربازان تا ۴۱.۴ درصد در عرض ۵ سال است.

آناتولی در این باره نوشت:  این رقم بر اساس گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) که روز پنجشنبه در مورد خودکشی در ارتش منتشر شد، به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است که میزان خودکشی در میان سربازان عادی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل ۹.۱ درصد و بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰، ۱۵.۳ درصد افزایش داشته است.

بر اساس همین گزارش، میزان خودکشی در بین نیروهای ذخیره در سال گذشته ۱۹.۲ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش داشته، در حالی که همین میزان در بین نیروهای گارد ملی ۳۱.۷ درصد در مدت مشابه افزایش یافته است.

این گزارش همچنین نشان داد که ۵۸۰ سرباز در سال گذشته در میان سربازان عادی، نیروهای ذخیره و گارد ملی خودکشی کرده‌اند و میزان خودکشی در میان سربازان عادی در مدت ۵ سال ۴۱.۴ افزایش یافته و به این ترتیب ۲۸ خودکشی در هر ۱۰۰.۰۰۰ نفر ثبت شده است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اظهارنظر در مورد این گزارش، در اظهارات رسانه‌های محلی گفت: "نتایج نگران کننده است. آمار خودکشی در میان سربازان ما و خانواده‌های آنها هنوز بسیار بالا است و همه چیز در مسیر درست پیش نمی‌رود. "

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان لوید آستین وزارت دفاع آمریکا پنتاگون میان سربازان سال ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن قصد خودکشی داشت!

به گزارش خبرآنلاین «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک برنامه رادیویی فاش کرد که در گذشته به سبب مرگ همسر اولش، «نیلیا» و دختر ۱۳ ماهه او، «نائومی» دچار افسردگی و افکار روانپریشانه همچون خودکشی و معتاد شدن به مشروبات الکلی شده بود.

به نوشته پایگاه اینترنتی «هیل» بایدن در این مصاحبه که عمدتا با موضوع اتفاقات زندگی شخصی و دوره ریاست جمهوری او برگزار شد درباره افکار خود پس از مرگ آنها که در دسامبر ۱۹۷۲ رخ داد، گفت: «من می‌نشستم و به این فکر می‌کردم که فقط مشروب بخورم و معتاد به الکل شوم.»

به نقل از ایسنا بایدن در ادامه با گفتن اینکه فکر خودکشی نیز به سرش زده بود، گفت: «برای اینکه خودکشی کنید لازم نیست دیوانه باشید.»

او ادامه داد: «من به این فکر می‌کردم که به پل یادبود دلاوِیر بروم و از آنجا به پایین بپرم.»

رئیس جمهور آمریکا که در ماه‌های گذشته بارها گاف‌ها و رفتارهای غیرعادی و عجیب از او در برابر انظار عمومی سر زده و سلامت جسمی و روانی خود را زیر سوال برده در این مصاحبه مدعی شد کسانی که فکر خودکشی دارند را تشویق به روان درمانی می‌کند.

جو بایدن که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۰۲۴ و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

جو بایدن از ابتدای شروع ریاستش تاکنون گاف‌ها و حرکات نمایشی مضحکی را در مقابل حضار و بینندگان پخش زنده انجام داده است؛ این موارد از اشتباهات لفظی گرفته تا افتادن روی صحنه و هم‌چنین هذیان‌گویی شهرت و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا را به خطر انداخته است.

نشریه انگلیسی «سان» اخیرا با استناد به یک نظرسنجی تازه نوشت بسیاری از رای‌دهنگان آمریکایی نگرانند که «جو بایدن» پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در صورت پیروزی مجدد در دور بعدی انتخابات، حین ریاستش فوت کند.

نشریه سان در این مطلب با اشاره به اظهارات رای‌دهندگان آمریکایی ‌نوشت:«بسیاری از آمریکایی‌ها خواستار پیروزی ترامپ هستند زیرا معتقدند او نسبت به بایدن قادر به انجام کارها است. آن‌ها به طور کلی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به لحاظ ذهنی سالم باشد و بتواند پا به پای رهبران جهان قدم بردارد.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900091

دیگر خبرها

  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • واردات قهوه 75درصد افزایش یافت / کدام کشورها صادرکننده عمده قهوه به ایران بوده اند؟
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی