Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش فاتحان خیبر نزاجا با حضور تیپ‌های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی و با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز در منطقه عمومی شمال غرب کشور آغاز شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش؛ رزمایش فاتحان خیبر نزاجا با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا، ارزیابان ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولین استانی در منطقه عمومی شمال غرب کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رزمایش ابتدا یگان پهپاد نزاجا به شناسایی کلی منطقه پرداخت و پس از ارسال تصاویر به قرارگاه فرماندهی، تیپ 25 واکنش سریع با هلی برن نیروها در منطقه رزمایش عملیات تاخت و تازش را به نمایش گذاشته‌اند.

در ادامه رزمایش یگان توپخانه با اجرای آتش تهیه بر مواضع و اهداف از پیش تعین شده اقدام به آتش تهیه انبوه کرده است.

همزمان با آتش تهیه یگان‌های توپخانه، یگان‌های زرهی عملیات قدرت ضربت زرهی را اجرا کرده‌اند.

در تمامی مراحل رزمایش فاتحان خیبر، بالگردهای کبرا هوانیروز با اجرای آتش یگان‌های عمل کننده را پشتیبانی کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران فاتحان خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام نفربر زرهی MT-LB روسی توسط آتش توپ ۲۵ میلی‌متری خودروی بردلی اوکراینی در حومه اوچرتینه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه انفجار نفربر انتحاری با دو تن مواد منفجره (فیلم) لحظه انفجار نفربر زرهی اسرائیل توسط رزمنده حماس (فیلم) لحظه انهدام یک نفربر صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت حماس (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • انهدام نفربر زرهی MT-LB روسی توسط آتش توپ ۲۵ میلی‌متری خودروی بردلی اوکراینی در حومه اوچرتینه (فیلم)