Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به زمینه‌های خوب اقتصادی، نباید با مشکلاتی مثل محرومیت یا بیکاری مواجه باشد و امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری برای حل مشکلات برداریم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (جمعه) در آغاز سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع مردم شریف این استان، گفت: قبل از انجام سفر بررسی‌هایی نسبت به مشکلات و نیاز‌های استان انجام شده و آقای استاندار نیز در آخرین جلسه دولت جمع‌بندی خوبی از مسایل در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، نفت و گاز و گردشگری ارایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نعمت‌های خوبی که خداوند به این استان عطا کرده و دارابودن زمینه‌های خوب اقتصادی، نباید با مشکلاتی مثل محرومیت یا بیکاری مواجه باشد و امیدواریم بتوانیم با همکاری جوانان استان، مدیران، نمایندگان، مسئولان و با راهنمایی‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان، گام‌های مؤثری برای حل مشکلات برداریم.

آیت‌الله رئیسی با عذرخواهی از مردم استان بدلیل فراهم نبودن امکان دیدار حضوری و عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا، گفت: سعی خواهیم کرد در دیدار‌هایی که با برگزیدگان و منتخبین مردم استان داریم، سخنان آن‌ها را شنیده و مسایل استان را مورد بررسی قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد رئیسی سفرهای استانی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد

روزنامه ایران نوشت: سرپرست روابط عمومی استانداری قم از سفر بدون تشریفات رئیس جمهور به استان قم خبر داد.

علی اقبالی در این باره گفت: رویکرد سفرهای استانی رئیس جمهور در دولت سیزدهم حذف تشریفات و خدمت رسانی به مردم با حداقل هزینه بوده و یکی از مهم‌ترین تلاش‌های دولت، ارتباط چهره به چهره هر چه بیشتر مسئولان با مردم، حضور در بین مردم و شنیدن صحبت ها و توجه به درد دل های مردم از نزدیک است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم تصریح کرد: برداشت از منابع عمومی شهری و هزینه در سفر رئیس جمهور با رویکرد استاندار قم در تضاد جدی قرار دارد و به این دلیل نیز از اعضای محترم شورای شهر قم، ضمن تشکر از دغدغه‌های میهمان نوازی، درخواست داریم چنانچه خبر تصویب بودجه‌ای برای استقبال از رئیس جمهور توسط شهرداری قم مقرون به صحت است، نسبت به لغو آن مصوبه اقدام فرمایند و آن اعتبار را صرف آبادانی و پیشرفت شهر قم نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد
  • موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • رئیسی: موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • رئیسی: انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم/ موشک جواب موشک است
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • رئیسی به قم می‌رود
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم