Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، فروردین ماه امسال رسیدگی به پرونده سرقت از منزل یک خانواده تهرانی واقع در شهرک المپیک، با شکایت آنها در اداره پلیس،در جریان رسیدگی قرار گرفت.

شاکی که زنی میانسال است در طرح شکایت خود به ماموران پلیس گفت:« شب گذشته من همراه 3 دختر جوانم در خانه نشسته بودیم که صدای باز شدن در حیاط خانه را شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا فکر کردم که پسرم به خانه آمده است ولی ناگهان دیدم در خانه باز شد و 4 مرد ناشناس با صورت های پوشیده و نقاب زده وارد خانه شدند.من و دخترانم وحشتزده جیغ می کشیدیم و سارقان برای اینکه ما را وادار به سکوت کنند،به ما فحاشی می کردند و ما را کتک می زدند.آنها با زور و کتک طلاها و گوشی های تلفن های همراه ما را بردند و بعد طوری که مشخص بود از قبل با هم هماهنگ کرده اند در یک لحظه بدون اینکه با هم صحبت کنند به سرعت از خانه مان خارج شدند.»

با طرح شکایت از سوی شاکی پرونده،ماموران پلیس بلافاصله تحقیقات را برای یافتن ردی از سارقان آغاز کردند و مدتی بعد اعضای باند 6 نفره سرقت شناسایی شدند.مشخص شد 4 نفر آنها وارد خانه شده و 2 نفر دیگر در کوچه در برای فراری دادن همدستان خود در کوچه منتظر بودند.با شناسایی اعضای باند،5 نفر آنها در مخفیگاه خود دستگیر شدند اما یکی از آنها بازداشت شد.

متهمان به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه خواهند رفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت اخبار حوادث سرقت سرقت منزل سرقت منزل تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت قیمت سحر قریشی شقایق دهقان و پسرش شقایق دهقان کرونا شقایق دهقان لیندا کیانی بیوگرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد