Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:06:47 GMT

ساوت‌گیت: از مشکلات سانچو در یونایتد تعجب نکردم

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۸۰۲۱

ساوت‌گیت: از مشکلات سانچو در یونایتد تعجب نکردم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید به مشکل خوردن جیدون سانچو در منچستریونایتد باعث تعجبش نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، سانچو تابستان امسال پس از مدت‌ها کشمکش موفق شد با قراردادی به ارزش 73 میلیون پوند از بروسیا دورتموند جدا شده و به منچستریونایتد بپیوندد تا به حضو سه ساله‌اش در فوتبال آلمان پایان داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 21 ساله خودش را به عنوان یکی از بهترین وینگرهای اروپا در ورزشگاه وست فالن مطرح کرد اما نتوانسته این درخشش را در ورزشگاه اولدترافورد تکرار کند و ساوت‌گیت می‌گوید که این  بازیکن نیاز به زمان بیشتری برای سازگاری با لیگ انگلیس دارد.

سرمربی انگلیس پس از دعوت از سانچو برای حضور در اردوی تیم ملی در دیدارهای انتخابی جام جهانی برابر آندورا و مجارستان به خبرنگاران گفت:« من از اتفاقاتی که برای جیدون رخ داد تعجب نکردم. بوندسلیگا شرایطی کاملا متفاوت دارد. دورتموند باشگاه بزرگی است اما منچستریونایتد یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است. کمی زمان برای سازگاری با این شرایط و لیگ جدید نیاز است. آمار و شرایط گلزنی و ارسال پاس گل در لیگ ما هیچ شباهتی به بوندسلیگا ندارد.»

 

 

این مربی در ادامه اضافه کرد:« تیم‌های بسیار خوبی در لیگ آلمان حضور دارند اما این لیگ در عین حال شرایط خوبی را برای رشد و پیشرفت بازیکنان جوان فراهم می‌کند چون تیم‌هایی در آن حضور دارند که در آن سطح نیستند. در لیگ ما هر بازی پرتنش و دشوار است و او احتمالا تازه متوجه این موضوع شده است.»

ساوت‌گیت بر این موضوع تاکید دارد که علیرغم شرایط دشوار سانچو در یونایتد، او همچنان به توانایی‌های این بازیکن باور دارد:« آیا او شایستگی حضور در فهرست بر اساس عملکردش در چند هفته اخیر را دارد؟ شاید نه. اما من فکر می‌کنم ما حس می‌کنیم که روی جیدون برای بازه زمانی طولانی سرمایه‌گذاری کردیم. ما باور داریم که او می‌تواند به درجات بالا برسد. من دوست دارم زمانی را برای صحبت با او بگذارم و به عبور از این روند که در حال حاضر در یونایتد دارد کمک کنم. فکر می‌کنم این که این بازیکن بداند ما در این شرایط هم به او ایمان داریم پیام خوبی باشد.»

جیدون سانچو تیم ملی انگلیس منچستر یونایتد گرت ساوت گیت (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جیدون سانچو تیم ملی انگلیس منچستر یونایتد گرت ساوت گیت سرمربی ساوت گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد