Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار عرضه مرغ گرم در ایام‌ تعطیل خبر داد و گفت: با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهور و تاکید وزیر جهاد کشاورزی از هفته گذشته عرضه مرغ گرم در ایام تعطیل در ۱۰ میدان میوه و تره بار آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هفته گذشته در هر یک از میادین یک تن مرغ گرم توزیع شد که این هفته میزان عرضه را به حدود ۲ تن افزایش دادیم.

سالمی ادامه داد: از مجموع ۲۲ میدان اصلی، این هفته در ۱۵ میدان عرضه مرغ گرم با نرخ مصوب صورت گرفته است که بازارچه ها هم به عنوان زیر مجموعه میادین اصلی، از آنها می‌گیرند که با این اوصاف تعداد قابل توجهی می شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران از عرضه حدود ۴۰ تن مرغ در ۱۵ میدان اصلی میوه و تره بار خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته، میزان عرضه در هفته های آتی افزایش می یابد، همچنین علاوه بر عرضه مرغ گرم، حدود ۴۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب توزیع می کنیم.

سالمی قیمت مصوب هر کیلو مرغ منجمد در میادین را ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان و مرغ گرم را ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد.

به گفته او، بنابر دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر آنکه برخی شهروندان روز جمعه خرید خود را انجام می دهند، از این رو زمینه را برای تسهیل در خرید فراهم کردیم.

سالمی درباره آخرین وضعیت توزیع تخم مرغ در میادین بیان کرد: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته از هفته های آتی توزیع تخم مرغ صورت می‌گیرد، اما مقدار آن‌ مشخص نیست و باید در ستاد تنظیم بازار مطرح شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در پایان با اشاره به اینکه عرضه مرغ منجمد در ایام تعطیل و عادی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: پشتیبانی به دنبال افزایش عرضه مرغ گرم از ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن به ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن در روز است، همچنین میزان عرضه مرغ منجمد به میزان مرغ گرم بستگی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ منجمد مرغ گرم تخم مرغ قیمت مرغ عرضه مرغ گرم مرغ گرم مرغ منجمد تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه را ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: بیشترین میزان ذخیره سدها به ترتیب مربوط به سدهای گاوشان و داریان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی مرادی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره سدهای استان کرمانشاه، اظهار کرد: از مجموع ظرفیت حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعبی سدهای استان، هم اکنون ۶۴.۹۱ درصد آن پُر است.

وی میزان ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه را ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: بیشترین میزان ذخیره سدها به ترتیب مربوط به سدهای گاوشان و داریان است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه درباره وضعیت سرریز سدهای استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها سد «تنگ حمام» در شرایط سرریز قرار دارد و ظرفیت مابقی سدهای استان تکمیل نیست، چراکه در کنار ورودی که این سدها دارد، خروجی و مصرف نیز دارد.

مرادی با بیان اینکه آورد سدهای استان از ابتدای سال آبی جاری (مهر ۱۴۰۲) تاکنون حدود یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون مترمکعب بوده است، اضافه کرد: بیشترین آورد را در سد داریان به میزان حدود ۱.۴ میلیارد مترمکعب داشتیم، اما این سد دارای نیروگاه است و میزان خروجی آب آن نیز قابل توجه است.

وی گفت: پس از داریان بیشترین آورد سدهای استان در سال آبی جاری مربوط به سد گاوشان با حدود ۷۲ میلیون مترمکعب و کمترین نیز مربوط به سد گیلانغرب به میزان ۱.۶ میلیون مترمکعب بوده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه درباره آورد حاصل از بارش‌های اخیر، عنوان کرد: هنوز بخشی از رواناب حاصل از بارش‌ها وارد سدها نشده است و آورد این بارش‌ها در آمار هفته آینده خود را نشان خواهد داد.

کد خبر 750708

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه
  • میدان عرضه دام زنده در نانواخانه شهرکرد احداث می‌شود
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست