Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در جمع زنان نخبه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و علمی این استان گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل کمک آموزشی و تبلت برای دختران در مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛انسیه خزعلی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد عمده بازماندگان از تحصیل در روستا‌ها هستند، افزود: چه به صورت مجازی، چه به صورت حضوری و یا با فراهم کردن وسایل حمل و نقل، باید شرایط برای تحصیل دختران بازمانده از تحصیل مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی اضافه کرد: تمرکز دولت باید روی ایجاد زمینه تحصیلات دختران در مقاطع عالی و شناسایی دختران بازمانده از تحصیل و ریشه یابی و تلاش برای رفع مشکلاتشان باشد.

وی با بیان اینکه در کهگیلویه و بویراحمد آمار برخی آسیب‌های اجتماعی بالا است ادامه داد: بالا رفتن آمار برخی آسیب‌های اجتماعی در استان نشان می‌دهد در برخی نقاط نیاز‌های مشاوره‌ای بسیار ضروری و حیاتی است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه باید دختران ترغیب شوند که در زمان وقوع مشکلات به مشاور رجوع کنند و پس از مشاوره نیز حمایت شوند، گفت: در راستای حمایت از زنان روستایی باید تسهیلات بدون محدودیت برای توسعه تولیدات در بخش روستایی برای بانوان کارآفرین، خانم‌های فعال در بخش کشاورزی، زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست لحاظ شود.

خانم خزعلی افزود: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی معاونت امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد، تعداد زنان بد سرپرست و بی سرپرست در این استان در چند سال اخیر افزایش چشم گیری داشته و تعداد زنان بد سرپرست استان، دو هزار و ۴۴۱ نفر و تعداد زنان بی سرپرست نیز ۲۱ هزار و ۳۸ نفر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور در امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد