Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رسانه های داخلی از احتمال بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس خبر داده است

صادق محرمی در دیناموزاگرب شرایط خوبی را تجربه نمی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، صادقی محرمی که سال ۹۷ از پرسپولیس جدا و راهی تیم دیناموزاگرب شد نتوانسته در این تیم عملکرد باثباتی داشته باشد و بیشتر از روی نیمکت ذخیره‌ها بازی‌های تیمش را دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اسکوچیچ به این بازیکن اعتقاد زیادی دارد و او همیشه یکی از دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی بوده است.

با این حال بعید نیست اگر نیمکت نشینی‌های محرمی ادامه پیدا کند اسکوچیچ مجبور شود روی نام او خط قرمز بکشد. این موضوع به یک چالش برای محرمی تبدیل شده و به همین خاطر احتمالا او در نقل و انتقالات زمستانی درخواست جدایی از دیناموزاگرب را بدهد.

با توجه به اینکه تنها یک سال تا جام جهانی باقی مانده محرمی نمی‌خواهد این رویداد مهم را از دست بدهد و از طرف دیگر شنیده می‌شود اسکوچیچ به این بازیکن توصیه کرده به تیمی برود که بتواند بازی کند. پرسپولیس تیمی است که از آن به عنوان مقصد بعدی محرمی یاد می‌شود. این احتمال وجود دارد بین ۲ نیم فصل محرمی راهی تیم سابق خود شود؛ البته باید دید دیناموزاگرب با این انتقال موافقت می‌کند یا خیر.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها برترین های قرن با ابوالفضل جلالی: در خط حمله 30 چهره تابناک داریم؛ جعفر نامدار، نامدارترین داور است حذف اسپانسر استقلال در رونمایی از خرید جدید؛ آجورلو از کارگزار عبور کرد لواندوفسکی به رکورد پیروزی در 18 بازی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا رسید پیانیچ و لایک کردن پست مربوط به اخراج احتمالی کومان از بارسلونا مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”،  دانیال اسماعیلی‌فر که بعد از اتفاقاتی که در جدال با نفت آبادان، با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته اخلاق مواجه شد.

مدافع راست پرسپوليس که در این دیدار گل زده بود، در ادامه شادی گلش در واکنش به فحاشی‌ها حرکتی صورت داد که باعث شد جدال با سپاهان را محروم شود.

اسماعیلی‌فر که در بهترین فرم خود در این فصل قرار دارد و توانسته ۷ پاس گل و یک گل برای سرخ‌ها به نام خود ثبت کند، اکنون در قائمشهر بار دیگر به ترکیب تیمش اضافه خواهد شد.

اسماعیلی‌فر که تجربه دستیابی به سه‌گانه با پرسپوليس را در کارنامه دارد، به دنبال دو رقمی شدن در آمار فردی خود است و باید دید طی دیدارهای باقیمانده خواهد توانست به هدف خود دست یابد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد