Web Analytics Made Easy - Statcounter

هژیر مهرآوران فرزند عزت‌الله مهرآوران درباره وضعیت سلامتی این بازیگر پیشکسوت که این روزها به دلیل کرونا در بیمارستان بستری است به خبرنگار مهر بیان کرد: پیش از این لوله ونتیلاتور به حنجره پدر وصل بود اما برای اینکه حنجره‌اش اذیت نشود لوله ونیتلاتور از طریق نای به او وصل شده است.

وی با اشاره به خواب مصنوعی عزت‌الله مهرآوران نیز گفت: پزشکان می‌خواهند میزان داروی خواب‌آور را کم کنند تا ببینند واکنش بدن چطور است و قرار شد در یکی ۲ روز آینده این کار تکرار شود، تا زمانی که پدر در حالت هوشیاری نتواند با دستگاه نفس بکشد نگرانی درباره وضعیت وی همچنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرآوران یادآور شد: پدر همچنان در حالت نیمه هوشیار و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد. خوشبختانه روند فعالیت ویروس کاملاً متوقف شده و حتی عکس ریه او نشان می‌دهد رو به بهبود است اما واکنش بدن همخوانی چندانی نسبت به این بهبودی ریه ندارد.

وی در پایان با اشاره به پیام‌های مردم عنوان کرد: حجم محبت مردم خیلی زیاد است و امیدواریم تاثیر این انرژی و دعا به پدر برسد و زودتر حالش خوب شود.

کد خبر 5317319 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: عزت الله مهرآوران ویروس کرونا بیمارستان فیلم کوتاه ویروس کرونا تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان اربعین 1400 حسینیه مهر اربعین حسینی شبکه مستند سیما سیامک اطلسی پیمان جبلی موسیقی ایرانی جشنواره فیلم کوتاه تهران هفته دفاع مقدس سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • وضعیت نتانیاهو ۲۰۰ روز بعد از طوفان
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه