Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور که با حضور مدیران حوزه علمیه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم در این دوره اخیر تحوّلات ارزشمندی در کشور اتفاق افتاده است و دولت و مجلسی همسو و حوزه علمیه منطبق با چشم‌اندازهای نظام مقدس ما در حال پیشرفت هستند و همچنین مقاومت اسلامی که همه سرمایه معنوی و جهت‌گیری‌هایش می‌باید از حوزه علمیه باشد، نیز با قوت دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حوزه علمیه قزوین را پیشگام در امر تحقیق و پژوهش در کشور دانست و تاکید کرد: پیش از راه‌اندازی معاونت پژوهش و تحقیقات در حوزه علمیه قم، این دغدغه در حوزه علمیه قزوین وجود داشت و فعالیت‌‎های جدی و بانشاطی در آن دوره انجام شد و به مرور زمان حوزه قزوین پشرفت داشته است و شاید می‌توان گفت ۱۰ سال پیش، این هم‌اندیشی و هم‌افزایی بین دست‌اندرکاران وجود نداشت؛ بنابراین حوزه علمیه قزوین با سرعت خوبی روبه‌جلو حرکت کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: انسجام خوبی در مدیریت حوزه علمیه قزوین وجود دارد و همانند حوزه علمیه قم که جناحی و فرقه‌ای بودن به آن نمی‌چسبد حوزه علمیه قزوین نیز همین‌طور است و ضمن این‌که باید از اندیشه‌های بزرگان و عالمان بهرمند شویم و بیشتر مراقب این موضوع باشیم.

امام جمعه قزوین گفت: مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانند بر روی پشتیبانی حوزه علمیه قزوین حساب باز کنند و این موضوع در اظهارات رئیس قوه قضائیه و مسئولان استانی کاملا مشخص بود، برای حوزه جایگاه بالایی قائل هستند و خودشان را به پشتیبانی حوزه نیازمند می‌دانند.

آیت‌الله عابدینی در بخش دیگری از صحبت های خود حوزه علمیه را جلودار عرصه‌ بحران‌های اجتماعی مانند کرونا دانست و خاطرنشان کرد: آن زمان که کمتر کسی جرات تغسیل جنازه فرد مبتلای به کرونا را نداشت؛ طلاب حوزه خودشان را با خطر روبرو کردند ولی کارشان را درست انجام دادند و افتخار آفرینی کردند که مسوولان به‌خاطر این موضوع قدردان حوزه علمیه هستند.

وی یاد امام جمعه فقید آوج را نیز گرامی داشت و گفت: مرحوم حجت‌الاسلام سید ضیاء هاشمی امام جمعه فقید آوج که از مخلص‌ترین روحانیون حوزه قزوین و برکت منطقه خودشان بود، خدمات زیادی در حوزه بحران کرونا به مردم انجام داد و حتی محل زندگی خودش را وقف حوزه علمیه کرد.

وی تلاش، همفکری و جلسات هم‌افزایانه را نیاز حرکت روبه جلوی حوزه قزوین دانست و بیان کرد: در این حرکت روبه جلوی حوزه علمیه دلسوزی، صداقت و پیوستگی بیشتر دلها به یکدیگر را به شدت نیاز داریم و امیدواریم با مدیریت حضرتعالی و توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بتوانیم مطالبات ایشان را در رگ و ریشه حوزه بیشتر از گذشته به جریان بیندازیم.

برچسب‌ها حوزه علميه پژوهش امام جمعه قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه پژوهش امام جمعه قزوین حوزه علميه پژوهش امام جمعه قزوین حوزه علمیه قزوین امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقیه حسن‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، کتابی با عنوان «روش تحقیق در مدیریت» را تألیف کرد.

علی‌ خانی، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا  درباره این کتاب اظهار کرد: کتاب روش تحقیق در مدیریت گام کوچکی بوده که در راستای پژوهش و تحقیق برداشته و حاصل برخورداری از منابع، آثار و تجارب ارزشمند دیگران و چندساله نگارنده در زمینه تحقیقات، آموزش روش تحقیق و مسئولیت‌های پژوهشی دانشگاه است.

وی ادامه داد: کتاب روش تحقیق در مدیریت، مشتمل بر هشت فصل، با تیراژ ۵۰۰ نسخه با موضوعات مختلف در ۱۴۰ صفحه، توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه منتشر شده است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان اینکه امروزه لازمه بهره‌گیری و استفاده از نتایج و یافته‌های تحقیقات در جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: تحقیقات جنبه‌های متعددی از زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و انجام پروژه‌های تحقیقاتی می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسائل بشری را مرتفع سازد.

خانی بیان کرد: به دنبال تحولات علمی که در کشور و جامعه به‌ویژه در سال‌های اخیر به وجود آمده آثار زیادی در قالب تألیف و ترجمه به چاپ رسید که هر یک به سهم خود توانسته دانش و معرفت افراد علاقه‌مند، به‌ویژه تحصیل‌کرده‌ها و دانشگاهیان را در زمینه روش‌های تحقیق علمی افزایش دهد.

وی با تأکید بر اینکه در آینده نیز شاهد غنی‌تر شدن ادبیات روش تحقیق علمی در کشور خواهیم بود، گفت: تحول و خیز علمی بدون آشنایی با روش‌ها و آداب تحقیق علمی و بدون برخورداری از ابزار مورد نیاز و کارآمد مقدور نیست.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه تحقیق، پژوهش و روش بهینه مطالعه کتاب و منابع تحقیق را ازجمله راهکار‌های موفقیت در هر تحقیق و پژوهشی برشمرد و مطرح کرد: از آنجایی که مطالعه منظم و روش‌مند در هر پژوهش، نظری و میدانی، لازمه هر پژوهش پویاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد