Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی آمار‌های گمرک ایران نشان می‌دهد، تا کنون بیش از ۷۹ میلیون دوز واکسن از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص شده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس آمار‌های گمرک ایران از نیمه بهمن سال گذشته تاکنون بیش از ۷۹ میلیون دوز واکسن وارد کشور و تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده است.

از ۱۵ بهمن ۹۹ تا هفتم مهر سال جاری ۶۰ محموله واکسن کووید-۱۹ از طریق فرودگاه امام‌خمینی وارد کشور شده و پس از انجام تشریفات گمرکی به طور حمل یکسره شبانه روزی و از پای پرواز به طور مستقیم تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، طی این مدت ۷۹ میلیون دوز واکسن از کشور‌های چین، ژاپن، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی، اتریش و هند وارد ایران شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: واکسن کرونا واردات واکسن میلیون دوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سامانه بارشی در راه کشور / کدام استان ها بیشترین بارش را دارند؟ (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)

دیگر خبرها

  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی