Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@14:51:14 GMT

وزیر جهادکشاورزی وارد کهگیلویه شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۸۹۲۳

وزیر جهادکشاورزی وارد کهگیلویه شد

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی روز جمعه (۹مهرماه ۱۴۰۰) وارد دهدشت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید جواد ساداتی نژاد با سفر به شهرستان کهگیلویه، از نزدیک آخرین وضعیت پروژه های این منطقه را بازدید و بررسی کرد.

در این سفر،فرماندار کهگیلویه ،نماینده شهرستان های کهگیلویه،چرام ،لنده،بهمیی و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در شورای اداری، بازدید از محل احداث سد آبریز،پروژه پاتاوه-دهدشت، بازدید از ایستگاه پمپاژ غربی و اراضی مربوطه،طرح آبرسانی ۴ شهر،دیدار با عشایر از جمله برنامه های وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در این شهرستان است.

بنابراین گزارش، پنجمین سفر استانی سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز (جمعه، 9 مهرماه) به استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش