Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:02:51 GMT

درگذشت پرستار اهوازی به علت ابتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۸۹۲۵

درگذشت پرستار اهوازی به علت ابتلا به کرونا

ایسنا/خوزستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از درگذشت بانوی پرستار اهوازی به علت ابتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد: "متاسفانه شامگاه پنجشنبه (۸ مهرماه) مرحومه سکینه ناصری پرستار ایثارگر بیمارستان امام خمینی اهواز بعد از چند روز بستری به علت ابتلا به ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی درگذشت پرستار مدافع سلامت بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر جامعه سلامت استان خوزستان در سوگ جان باختن عضوی فداکار از جامعه پرستاری عزادار شد. فقدان تلخ و اندوهبار مرحومه سکینه ناصری از پرستاران شریف و زحمتکش بیمارستان امام خمینی اهواز موجب تاثر و تالم فراوان گردید. تلاش صادقانه و ایثارگونه ایشان در خدمت به بیماران به ویژه حضور چندماهه در صف اول دفاع از مردم در برابر ویروس منحوس کرونا، قطعاً به عنوان باقیات‌ صالحات و توشه‌ای ماندگار برای ایشان در نزد پروردگار خواهد بود.

اینجانب فقدان جانکاه مرحومه ناصری را به خانواده داغدارشان، همکاران‌شان در بیمارستان امام خمینی(ره)، جامعه پرستاری و عموم مدافعان سلامت استان خوزستان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای روح آن عزیز سفرکرده غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان‌شان صبر بر این مصیبت مسئلت می‌نمایم.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیمارستان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)