Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق ادعای مقام‌های پنتاگون سالم ابو احمد در یک حمله پهپادی که روز ۲۹ شهریور در نزدیکی ادلب در سوریه انجام شد، کشته شده است.

خبرگزاری میزان - مقام‌های دفاعی آمریکا در گفتگو با فاکس‌نیوز مدعی شده‌اند که «سالم ابو احمد»، از اعضای ارشد القاعده در حمله پهپادی آمریکا در سوریه، که حدود ۱۰ روز پیش انجام شد، کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش «فاکس نیوز»، طبق ادعای مقام‌های پنتاگون سالم ابو احمد در این حمله پهپادی که روز ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) در نزدیکی ادلب در سوریه انجام شد کشته شده است. وی مسئول برنامه ریزی برای عملیات‌های فرامنطقه‌ای القاعده بوده است.


مقام‌های پنتاگون مدعی شده اند نشانه‌ای از کشته شدن غیرنظامیان در این حمله وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: آمریکا غرب آسیا را پس از افغانستان ترک می‎کند؟ بهای سنگین ۱۱ سپتامبر برای آمریکا

رسانه‌های آمریکایی عصر ۲۹ شهریور گزارش داده بودند که آمریکا در یک حمله پهپادی در سوریه یک خودروی متعلق به گروه تروریستی «حراس الدین» وابسته به القاعده را هدف قرار داده که این خودرو حامل سه نفر از سران ارشد این گروه بوده است.


ادعا‌های آمریکا درباره مقابله با تروریست‌ها در سوریه همواره با تردید‌های جدی مواجه بوده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا سوریه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا سوریه حمله پهپادی کشته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مقام آمریکایی: ساخت اسکله کمک‌رسانی به غزه آغاز شده است

یک مقام ارشد نظامی ایالات متحده مدعی شد که دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ساخت اسکله موقت در نوار ساحلی غزه را برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق کشتی به این باریکه آغاز کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، این مقام ارشد نظامی آمریکا که خواست نامش فاش نشود با بیان اینکه ایالات متحده قصد دارد ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق دریا را از اوایل ماه مه آغاز کند، گفت: حجم کمک‌های بشردوستانه‌ای که قرار است از مسیر دریایی وارد غزه شود در ابتدا حدود ۹۰ کامیون در روز خواهد بود که این عدد می‌تواند به سرعت به حدود ۱۵۰ کامیون در روز افزایش یابد.

بایدن که دولت وی از ابتدای حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، اصلی‌ترین پشتیبان این رژیم در ارتکاب به جنایات در این منطقه بوده است، در ماه مارس ادعا کرد که پنتاگون قصد دارد یک اسکله در نوار ساحلی غزه برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از راه دریا به این منطقه بسازد.

این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که در حال حاضر بر اساس گزارش منابع فلسطینی کل جمعیت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری غزه با ناامنی غذایی مواجه هستند و وزارت بهداشت غزه با انتشار تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان تجاوز‌های رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش این رژیم به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر افزایش یافته است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • ادعای مقام آمریکایی: ساخت اسکله کمک‌رسانی به غزه آغاز شده است
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران