Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:14:28 GMT

موکب‌های مرز مهران تا برگشت کامل زوار فعال هستند

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۹۱۷۱

موکب‌های مرز مهران تا برگشت کامل زوار فعال هستند

احمد کرمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: موکب‌های مرز مهران تا برگشت کامل زوار فعال هستند و پیش بینی می‌شود بازگشت زوار اربعین حسینی از طریق مرز مهران تا روز شنبه ۱۰ مهر ادامه داشته باشد.

وی افزود: از بدو ورد زائر به کشور خدمات دهی به زوار از جمله تست‌های کرونا، غربالگری و کنترل‌های بهداشتی و عبور از گیت گذرنامه در اسرع وقت و پذیرای مواکب انجام شده و از طریق ناوگان اتوبوسی مستقر در مرز به مقاصد خود منتقل  می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: بیش از۳۰ موکب در سطح استان فعال بود که ۲۴موکب در پایانه مرزی مهران مستقر بوده‌اند.

وی افزود: قرارگاه آب در مرز مهران دایر بوده و آبرسانی به زوار به خوبی انجام شده و در این زمینه مشکلی وجود نداشته است.
 
کرمی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در پایانه مرزی مهران در حال حاضر در مرز مهران مستقر هستند، ابراز کرد: تا روز شنبه پیش بینی بازگشت زوار داریم و همچنان انتظار داریم که موکب‌ها در سطح پایانه مرزی مهران همچنان این آمادگی لازم را داشته باشد و متناسب با ظرفیت ورود به کشور آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مرز مهران بازگشت زوار موکب مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه