Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بهمن پیش از این قیمت فیدلیتی پنج نفره و هفت نفره را به ترتیب ۷۱۲ و ۷۲۵ میلیون تومان اعلام کرده بود اما حال در دور جدید فروش این خودروساز نسخه پنج نفره به قیمت ۷۳۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. این فروش روز یکشنبه یازده مهر ماه شروع می‌شود و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

شرایط خرید فیدلیتی

- فروش به صورت نقدی با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه

دیگه چی بهتر از این (ضمانت خرید خودرو،اونم با دیوار)

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

معامله امن خودرو با کارنامه

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

- دارا بودن گواهینامه

- سن بالای ۱۸ سال

متقاضیان برای ثبت‌نام فیدلیتی می‌توانند از روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح به آدرس bahman.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iranecar.com مراجعه کنند.

رنگ های قابل عرضه و گارانتی

فیدلیتی در ۶ رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان عرضه می شود.

این خودرو ۵ سال گارانتی دارد و در کنار آن سرویس ادواری رایگان به مدت ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر(هرکدام زودتر فرابرسد) ارائه می‌شود.

امکانات و مشخصات فنی فیدلیتی

این خودرو از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ بهره می‌برد که حداکثر توان آن ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۲۳۰ نیوتن.متر است. علاوه بر این برای آن از گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته دوکلاچه استفاده شده است. مصرف سوخت ترکیبی فیدلیتی حدود ۸.۱ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم نمایش فشار باد تایرها، صندلی چرم، سنسور باران، شارژ وایرلس موبایل، استارت دکمه ای، مانیتور لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ و دنده عقب، سنسور نور، سانروف و سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندق عقب اشاره کرد.

مقایسه قیمت بازار و کارخانه فیدلیتی

قیمت فیدلیتی ۵ نفره در بازار بین ۹۵۰ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان است. با یک حساب ساده اگر شما بتوانید در طرح فروش این خودرو شرکت کنید حداقل ۲۱۵ میلیون تومان سود خواهید کرد. لازم به ذکر است که مدل هفت نفره این خودرو نیز در بازار قیمتی بین ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد./گسترش نیوز

 

منبع: فردا

کلیدواژه: فروش فوق العاده خودرو فیدلیتی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس

امیرمسعود عابدین: سری Shanhai سال گذشته توسط Jetour با مدل L۹ معرفی شد و یک سری خودروهای انرژی جدید برای جتور، برند زیرمجموعه چری است. L۷ جدید دارای یک نمای جلوی کاملاً بسته با چراغ‌های روشنایی در روز و نوار نازک بوده که در امتداد کاپوت قرار گرفته است. چراغ‌های اصلی در کنار ورودی‌های هوای مشکی رنگ، در قسمت پایینی سپر قرار دارند.

در نمای عقب چراغ‌های متصلی وجود دارد که ظاهر آن بسیار نزدیک به فیدلیتی پرستیژ است.

به گزارش خبرآنلاین، نوشته C-DM در نمای پشتی، مخفف سیستم ترکیبی پلاگین Kunpeng Chery است. این پیشرانه از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو برای تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. در حال حاضر مشخصات موتور الکتریکی و ظرفیت بسته باتری Gotion مشخص نیست.

فضای داخلی L۷ نمایش داده شده در نمایشگاه، ترکیب رنگ سفید و آبی داشت. یک صفحه‌نمایش دوگانه بزرگ همراه با یک نمایشگر کنترل سیستم تهویه‌مطبوع در کابین خودرو وجود دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899813

دیگر خبرها

  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی