Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته دوم لیگ برتر بدمینتون مردان جام خلیج فارس، با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که طی آن نماینده اراک با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب رعد پدافند هوایی قم شد.

در دیگر دیدار برگزار شده این هفته چادر ملو اردکان ۳ بر  ۲ نماینده سیستان و بلوچستان را از پیش رو برداشت و شهرداری شهر بابک کرمان ۴ بر یک دانشگاه یزد را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین بازی این هفته نیز توس مسیر مشهد ۵ بر صفر پروتئین ۹۹ البرز را با شکست بدرقه کرد.

در لیگ برتر بدمینتون آقایان ۸ تیم حضور دارند.

این مسابقات در بخش بانوان نیز پیگیری شد که طی آن پروتئین ۹۹ البرز  ۳ بر ۲ مغلوب نویان تهران شد و مس شهر بابک  ۴ بر یک شهید فخار مشهد را شکست داد. لیگ برتر زنان با عنوان جام ولایت با حضور ۵ تیم شهید فخری مشهد، پروتئین ۹۹ البرز، میلاد تبریز، نویان تهران و مس شهر بابک پیگیری می شود. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بدمینتون بدمینتون فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول، میان تیم های فجرسپاسی و خیبر خرم آباد برگزار شد که در نهایت شیرازی ها موفق شدند با سه گل از سد میهمان خود عبور کرده و گام مهمی برای صعود به لیگ برتر بردارند.

فجر با برد ارزشمند، شمار امتیازات خود را به عدد 58 رساند و در رده سوم باقی ماند. آنها یک بازی معوقه برابر استقلال آبی پوش ملاثانی در پیش دارند که در صورت پیروزی در این مسابقه، بالاتر از چادرملو 60 امتیازی و در رده دوم قرار خواهند گرفت.

پیروزی برابر خیبر صدرنشین و 64 امتیازی برای فجر و مهدی رجب زاده بسیار حائز اهمیت بود. سرمربی جوان شیرازی ها به خوبی می دانست که عدم کسب سه امتیاز این مسابقه می تواند منجر به ناکامی در راه صعود به لیگ برتر باشد و به همین دلیل با تمام قوا و برای برتری مقابل حریف قدرتمند خود وارد زمین شد.

رجب زاده که پس از جنجال های پیش آمده پس از دیدار برگزار نشده برابر استقلال آبی پوش ملاثانی هفته پرفشاری را سپری کرده بود، به خوبی توانست تیمش را برای غلبه بر شاگردان مهاجری هدایت کند و فجر در دیدار بزرگ هفته، سربلند بیرون آمد.

ویدیوی خوشحالی زاید الوصف رجب زاده پس از هر گل فجر، حسابی مورد توجه قرار گرفته است. جایی که سرمربی جوان شیرازی ها با دویدن به دور زمین و در آغوش گرفتن نیمکت نشینان تیمش، شادی خود را بابت این برد مهم جشن می گیرد.

دیگر خبرها

  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!