Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های، شامگاه (پنجشنبه)، گزارش دادند که تظاهرات مردمی علیه حضور «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در خاک بحرین ساعت‌ها در بخش‌های مختلفی از منامه ادامه داشت.

منابع بحرینی که بعدازظهر روز گذشته خبر دادند مردم این کشور در مخالفت با ورود وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به خاک این کشور دست به تظاهرات زده‌اند، شامگاه پنجشنبه گزارش دادند که این تظاهرات در بخش‌های مختلفی از پایتخت بحرین ساعت‌ها تداوم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، تصویر جالب‌توجهی، شامگاه پنجشنبه، در رسانه‌های بحرینی دست‌به‌دست شد که حامل پیامی برای وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بود.

در این عکس که تظاهرات‌کنندگان بحرینی را به تصویر می‌کشید، پلاکاردی به یک واقعه تاریخی اشاره داشت که بر روی آن نوشته شده بود: «آقای لاپید! می‌دانی این چیست؟»

پس از این عبارت تصویر شمشیری رسم شده بود که به ماجرای فتح خیبر و شمشیر ذوالفقار اشاره داشت؛ نبردی که در جریان آن امام علی (ع) با یهودیان فتنه‌جو مبارزه کرد.

مخالفت‌های مردمی پس از آن در بحرین آغاز شد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، چهارشنبه، اعلام کرد که وزیر خارجه این رژیم به دعوت همتای بحرینی‌اش، روز پنجشنبه، به منامه سفر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از ورود به بحرین و دیدار با مقامات ارشد این کشور از جمله ولی‌عهد و شاه بحرین، سفارت این رژیم را رسما در منامه افتتاح  کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و همتای بحرینی او چند توافقنامه راهبردی در زمینه‌های مختلف امضاء کردند و همچنین یک خط هوایی میان دو طرف افتتاح شد که در طول هفته، دو پرواز انجام خواهد داد.

مطابق با بیانیه وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی،‌ دو پرواز مذکور توسط شرکت هواپیمایی «گلف ایر» بحرین صورت خواهد گرفت.

بحرین در سپتامبر سال۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌ عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «آبراهام» را امضاء و رسما با تل‌آویو روابط دیپلماتیک برقرار کرد.

311311

کد خبر 1559914

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی اسرائیل وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه

«حسن محمود» وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان