Web Analytics Made Easy - Statcounter

متولی برگزارکننده موکب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط مجتمع پتروشیمی آبادان از توزیع صبحانه، ناهار، شام و میان وعده میان زائران اربعین خبر داد.

به گزارش گروه  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محسن علوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان با اشاره به ارائه خدمات مختلف به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در موکب خدمت رسانی زائرین اربعین حسینی (ع) عنوان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های ایجادشده بستر حضور تمامی مواکب فراهم نشد؛ به همین دلیل به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با محوریت مجتمع پتروشیمی آبادان و با پشتیبانی شرکت‌های تابعه پتروشیمی آبادان، پتروشیمی فن آوران، ایرانول، پتروشیمی مارون، پتروشیمی غدیر، پتروشیمی فارابی، شرکت مناطق نفت خیز جنوب شرکت پگاه خوزستان، شرکت لوله سازی اهواز، سیمان خوزستان، شرکت فولاد اکسین و شرکت کشتیرانی این موکب برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متولی موکب خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) از توزیع آب، چای، شربت و میوه به صورت مداوم در این موکب خبر داد و گفت: هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام در میان زائران در مرز شلمچه توزیع می‌شود.

وی افزود: در هر وعده به طور متوسط به ۵ هزار زائر خدمات ارائه می‌شود و علاوه بر آن در میان وعده‌ها و زمان نماز نیز افتخار میزبانی و پذیرایی از این تعداد زائر اباعبدالله نصیبمان می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موکب وزارت تعاون شلمچه توزیع صبحانه کار و رفاه اجتماعی پتروشیمی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در بجنورد برپا شد.

دسته‌های عزاداری از محل میدان شهید تا امام زاده سید عباس (ع) به عزاداری می پردازند.علاوه بر آن این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان برگزار و موکب‌هایی نیز برپا شده است.

 در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شده که تعداد آنها در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

شب گذشته نیز پنج موکب در بجنورد برای پذیرایی از عزاداران در بجنورد برپا شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟