Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:42:04 GMT

پنجعلی: پرسپولیس خودش باشد الهلال را هم می برد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۹۴۶۹

پنجعلی: پرسپولیس خودش باشد الهلال را هم می برد

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: الهلال همیشه یکی از تیم های خوب قاره آسیا بوده و با توجه به هزینه های بسیاری که انجام می دهد، محلی برای حضور بازیکنان خوب و گرانقیمت است. این موضوع کار را برای شکست این تیم دشوار می کند.

وی ادامه داد: البته ما هم پرسپولیس هستیم و در چند سال اخیر نشان دادیم از چه توان و قدرتی برخورداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بد شانسی نمی آوردیم در دو فینال قبل می توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم و امیدوارم حداقل این بار شانس با ما یار باشد.

وی با اشاره به تقایل پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: پرسپولیس در بازی با الهلال یک بازی سخت و نزدیک را تجربه می کند، ما پتانسیل شکست این تیم را داریم اما باید برای هر دقیقه از بازی برنامه داشته باشیم و تمرکز خود را حفظ کنیم.

پنجعلی اظهار داشت: الهلال در حالت عادی تیم بسیار خوب و قدرتمندی است اما در مرحله حذفی آنها هم استرس زیادی دارند و نگران بازی و نتیجه این دیدار هستند.

وی ادامه داد: در این شرایط هر دو تیم در شرایطی به زمین می روند که بازنده نباشند و این فشار روانی بسیاری را روی هر دو تیم وارد می کند و امیدوارم در نهایت با برد نماینده فوتبال ایران همراه باشد.

کاپیتان اسبق سرخ پوشان پایتخت تصریح کرد: پرسپولیس مشکلاتی دارد که شاید خیلی ها از آن بی خبر باشند اما پیشکسوتان در جریان روند امور هستند و می دانیم کار سخت است اما از بازیکنان و کادر فنی می خواهیم مثل همیشه پرتوان و با اقتدار به زمین بروند و یک بار دیگر ظرفیت فوتبال ایران را به آسیا نشان دهند.

پنجعلی در مورد عملکرد الهلال برابر استقلال هم گفت: در آن بازی هم شاهد بازی خوب الهلال بودیم، آنها برد می خواستند و به هدف خود رسیدند.

وی افزود: در این شرایط تیم ها به دنبال بازی زیبا و تماشاگر پسند نیستند بلکه فقط نتیجه و برد مهم است چرا که باخت یعنی کنار رفتن از چرخه رقابت ها و پرسپولیس باید حواسش به همه چیز باشد. 

گفتنی است تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ و از ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف هم می روند. در دیگر بازی هم زمان نیز الوحده امارات و النصرعربستان رو در روی هم قرار می گیرند. 

برچسب‌ها الهلال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الهلال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الهلال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

به گزارش ورزش سه،مس رفسنجان در شبى كه موقعيت‌های دو رقمی گل‌زنی را برابر پیکان از دست داد بالاخره در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
زننده تک گل مس جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی ششمین گل فصل خودش را در جام حذفی به ثمر رساند بعد از ثبت ۵ گل در رقابت‌های لیگ.

ویدئو: 330995

نکته جالب توجه اینکه جلال چهار بار با شوت‌های سنگین خودش در‌وازه حریفان مس را باز کرده، یک شلیک سنگین در بازی مقابل ذوب‌آهن ، دو شوت زیبا در بازی مقابل نساجی و چهارمین شوت گل‌ساز با پاس سعید واسعی  برابر پیکان در جام حذفی.

جلال در مرکز خط میانی مس با همین شوت‌ها همچنین یک گل دیگر برابر آلومینیوم و یک ضربه پنالتی برابر سپاهان مجموعا با ۶ گل در این فصل بهترین گل‌زن تیم نویدکیاست.

دیگر خبرها

  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)