Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، وزیر جهاد کشاورزی که به نمایندگی از رئیس جمهور به کهگیلویه سفر کرده است از محور پاتاوه به دهدشت بازدید کرد.

در این بازدید  مدیرکل راه‌های منطقه جنوب شرکت ساخت و توسعه زیربنای وزارت راه با اشاره به اینکه این پروژه تنها مصوبه باقی مانده از سفر رهبر انقلاب بود، جزئیات و روند اجرای عملیات آن را شتریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر محمدی گفت:  17 میلیون متر مکعب عملیات خاکی در محور انجام شده است، 16 تونل به طول 10 کیلومرت احداث شده و 13 پل خاص دارد.

وی اضافه کرد: قطعه اول محور از گندی خوری به اتمام رسیده است تقاطع گندی خوری مشکل معارض داشت که با هم افزایی مسؤولان 60 درصد معارض حل شد اما مابقی نیاز به همراهی مسؤولان دارد.

محمدی با بیان اینکه عملیات قطعه دوم به طول 27 کیلومتر و قطعه چهارم تکمیل شده است، افزود: قطعه سوم به طور 63 کیلومتر در حال اجرا بوده که در سه سال اخیر تأمین مالی مناسب داشته و به پیشرفت بالای 90 درصد رسید.

وی اضافه کرد: عبور محلی در محور جریان دارد امیدواری بین مردم ایجاد شده است.

محمدی با اشاره به سه نقطه گلوگاهی در محور، پیشرفت این فاز را 55 درصد اعلام کرد و گفت: گلوگاه دوم به طول 230 متر در حال اجرا است عبور موقت برقرار است در گلوگاه سوم تونل شماره چهار دو مرحله ریزش صورت گرفت ریزش بیرون مهار شد ریزش داخلی پر هزینه و زمانبر است تا خرداد به شرط نقدینگی حل می شود.

محمدی بیان داشت: یک لایه آسفالت انجام گرفته است دیوار سازی ایمنی و جلوگیری از لغزش‌ها مهم است.

وی اعتبار هزینه شده در محور پاتاوه به دهدشت را از ابتدای عملیات تاکنون یکهزار و 100 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ارزش روز این مبلغ هزینه شده 6 هزار و 350 میلیارد تومان است.

به گفته محمدی برای تکمیل محور 500 تا 600 میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است و در صورت تأمین نقدینگی خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 انتهای پیام/82016

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محور پاتاوه به دهدشت سفر وزیر جهاد به کهگیلویه پروژه سفر رهبری میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان

۲۶۶ ۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903337

دیگر خبرها

  • انبار‌های هلال‌ احمر نیاز به تقویت جدی دارند/ وزارت کشور منابع مالی را تامین کند
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد
  • ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان در تصادف باکامیون جان باخت
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است