Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصادف شدید "جنسیس" با با علائم راهنمایی و رانندگی در بزرگراه فتح مصدومی به دنبال نداشت اماخسارات زیادی به خودرو وارد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 19:40 شب گذشته، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو با علائم رانندگی، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 62 را به محل حادثه در بزرگراه فتح (غرب به شرق)، بعد از پل کن اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادر نوری؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری جنسیس حین حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح بنا به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با جدول کنار بزرگراه، با تابلوهای راهنمایی و رانندگی برخورد کرد.

وی بیان کرد: در این حادثه به راننده خودرو آسیبی نرسید و آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و همزمان با قطع جریان برق خودرو اقدام به ایمن‌سازی محل و جلوگیری از بروز تصادفات بعدی کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

مرگ تلخ سرنشینان BMW میان شعله‌های آتش + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهور حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی راهور حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین