Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@08:22:58 GMT

وضعیت نیمه هوشیار بازیگر پیشکسوت

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۹۶۸۵

وضعیت نیمه هوشیار بازیگر پیشکسوت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ایسکانیوز، هژیر مهرآوران فرزند عزت‌الله مهرآوران درباره وضعیت سلامتی این بازیگر پیشکسوت که این روزها به دلیل کرونا در بیمارستان بستری است، بیان کرد: پیش از این لوله ونتیلاتور به حنجره پدر وصل بود اما برای اینکه حنجره‌اش اذیت نشود لوله ونیتلاتور از طریق نای به او وصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خواب مصنوعی عزت‌الله مهرآوران نیز گفت: پزشکان می‌خواهند میزان داروی خواب‌آور را کم کنند تا ببینند واکنش بدن چطور است و قرار شد در یکی ۲ روز آینده این کار تکرار شود، تا زمانی که پدر در حالت هوشیاری نتواند با دستگاه نفس بکشد نگرانی درباره وضعیت وی همچنان وجود دارد.

مهرآوران یادآور شد: پدر همچنان در حالت نیمه هوشیار و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد. خوشبختانه روند فعالیت ویروس کاملاً متوقف شده و حتی عکس ریه او نشان می‌دهد رو به بهبود است اما واکنش بدن همخوانی چندانی نسبت به این بهبودی ریه ندارد.

وی در پایان با اشاره به پیام‌های مردم عنوان کرد: حجم محبت مردم خیلی زیاد است و امیدواریم تاثیر این انرژی و دعا به پدر برسد و زودتر حالش خوب شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1113222 برچسب‌ها اخبار سینما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اغلب استان‌های نیمه شرقی کشور خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه ۷ اردیبهشت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش رخ خواهد داد. در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت